Poslední recenze (4)
Captain America: Občanská válka (2016)
Za mě nejslabší marvelovka
Terminator Genisys (2015)
Kdyby ten scénář nebyl tak zkomírající tak bych dal 4. A kdych mohl hodnotit Arnieho tak za 5, ale když má na pozadí v celku slabší podívanou nelze hodnotit vice
Vyměřený čas (2011)
Slušný rozjezd, příběh také akorát ten dojezd... No dobrá když k tomu připočtu Amandu Seyfried dá se na to kouknout i podruhé.