Recenze (552)
Den nezávislosti (1996)
Neuveriteľne zábavný film, postradajuci sice hlbsiu logiku, ale jeden z mojich najvacsich filmovych zazitkov.
Denní hlídka (2006)
Za úvodnú sekvenciu.
Denní směna (2022)
Takto nejako by som si predstavoval pokračovanie Bladea, prepracovaný upírí svet s perfektnými akčnými scénami. komediálna rovina a skvelý herci, hlavne Jamie Foxx. Až teraz som si uvedomil, že Snoop Dogg vyzerá tak trochu ako Lee Van Cleef.
Den poté (2004)
Moderný, atraktívny, katastrofický film pre celú rodinu :)
Den poté (1983) (TV film)
Pochybujem, že po pozretí tohto filmu by to červené tlačítko niekto stlačil :)
Den po zítřku (2004) (TV film)
Chaotická sračka.
Den vítězství (2006)
Blabá, nudná, zle natočená sračka.
Derrick (1974) (seriál)
Kultový detektív a fantóm televíznych obrazoviek na ktorého sa americké lamy ala Kojak a môžu pozerať len zo závisťou :)
Dexter (2006) (seriál)
Námet a začiatok vynikajúci, avšak po nejakých piatich častiach ma to už nemalo absolútne čím zaujať.
Díra (2019)
Kocka meets Snowpiercer, alebo filmová metafora o ľudskom sebectve, chamtivosti a hlúposti. Zároveň aj zamyslenie sa nad tým, že spravodlivý spoločenský systém sa kvôli ľudskej prirodzenosti vytvoriť nedá. Okrem na môj vkus až príliš metaforickému koncu maximálna spokojnosť.