Recenze (694)
Ace Ventura Junior: Zvířecí detektiv (2009) (TV film)
WTF?
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Ok, Jim Carrey sice není frajer ani nejlepší herec na týhle planetě, ale už dlouho jsem se tak dlouho nezasmál :-)
Agent bez minulosti (2002)
Parádní old school s dobrou akcí (držková v pařížském bytě vede). Liman sérii skvěle rozjel a to i přes fakt, že toho zabijáka jsem Damonovi poprvé nevěřil ani na dvě minuty. Každopádně jeho vztah s Frankou Potente funguje skvěle a Powellova hudba graduje.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Sice Whedonův (ačkoliv na tom dělal víc jeho brácha Jed) nejslabší seriál, ale jinak skvělá zábava. U prvních zhruba deseti epizod si člověk řekne "Hm, dobrý." Ale postupně to nabírá na obrátkách a od chvíle, kdy do děje nastoupí postava Billa Paxtona je to naprostej luxus. No a pak začne vybijená, Hydra vyplave na povrch a hrdinové se začnou podezdřívat mezi sebou a dojde na nějakou tu zradu. A hlavně je seriál super v tom, že rozvijí některý události ze druhýho Capa (Hydra, Fury). Za mě spokojenost a těším se na druhou sezónu.
Agora (2009)
Nádherně vybroušený šperk se skvělou kamerou, hudbou, herci a příběhem, který dokazuje, že násilí neplodí nic jiného, než zase jen násilí. Víte co bude zázrak? Jestli se to dostane vůbec do našich kin!
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Chtěl jsem uvěřit, že zažiju pocit děsu a hrůzy, jak tomu kdysi bylo u tohoto legendárního seriálu. Bohužel jsem nemohl uvěřit vlastním očím, když se v tom filmu nevyskytovala ani blbá přerostlá krysa vraždící lidi :-(
Alenka v říši divů (2010)
Tohle neskutečná prasárna! Je škoda, že jeden z mých oblíbených režisérů na jehož filmech jsem vyrůstal, zaprodal svou duši ďáblu a promrhal svůj talent na tuhle slátaninu. Kdyby to natočil někdo jiný, nějaký trouba, tak to snad i přežiju, ale tohle prostě ne. Za tohle prostě někdo zaslouží setnout hlavu. Snad se z toho mistr Buřtoň vyhrabe a ukáze nám, že ještě umí točit pořádné filmy. Tohle od totálního odpadu zachránila jenom hlavní představitelka, která mě jediná na celém filmu zaujala.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Ďábel, starej nacista, psychopat, tančící jeptiška, která ve chvílích nudy trestá lidi rákoskou, super retro atmosféra a další skvělé věci - druhá série je fajn. Ale u mě vítězí ta první kvůli sympatičtějším postavám a zdálo se mi, že příběh byl lepší
Americká krása (1999)
Tomu říkám americká krása :-)
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
U jedničky jsem se i relativně bál. U dvojky mě pak čekala šílená porce nudy a chvilka (nechtěného) vtipu.