Recenze (4)
Ví o tobě (2021) (seriál)
Tohle bylo lepší dobrý. Na začátku jsem si připadal, že jsem s tímto serošem sáhl vedle. Celkem pomalu se to rozjíždí a vypadalo to spíš, jak červená knihovna. Ale druhá polovina této minisérie už měla pěkný spád. Herci mi v rolích seděli a zahráli to dobře, takže se na to i příjemně koukalo. Jen škoda poslední epizody. Rozuzlení dobré, do poslední epizody jsem neznal padoucha, ale druhá polovina poslední epizody mi přišla silně překombinovaná.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Snyder´s cut, cut, cut, cut, cut... Tolik střihů, scéna nalepená na scénu. Sice se to celý tak nějak hýbe dopředu, ale spousta scén s nejapnýma hláškama tam být ani nemusela. Bambilion digi efektů a musím říct, že pěkných. Nicméně pro mě z celýho filmu byla nejzáživnější scéna s oživením Supermana a konec filmu, kdy se Batmanovi zdál postapo sen. To jsem si řek, že by stálo za natočení. Každopádně se nemůžu zbavit pocitu, že DC ty filmy prostě nějak neumí. 40%
Kurýr: Zásilka smrti (2019)
Jedna hvězda za motorku a to tam jezdila všehovšudy maximálně 5 minut.
47 metrů: Mimo klec (2019)
Slušná myšlenka, i když mi filmy na téma žraloci přijdou už ohraný. Slušné výkony herců, ale od doby, co parta puberťaček dostane nápad, že se budou potápět do zatopených jeskyní, a to ještě, když ani nemají pořádné potápěčské zkušenosti je film plný WTF momentů, které bijí do očí a film dost kazí.