Recenze (80)
Million Dollar Hotel (2000)
Tento film je : bizardní, ulítlý, nepochopitelný, neztarvitelný ... prostě cokoliv co od filmu očekáváte ... jediné co skutečně není tak průměrný :-( !!!!!!! { natož pod !!!!}
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Nevím jestli je to tím stupidním dabingem, ale pro mě je tento seriál neskutečným zklamání ... jediná epizoda s Charlím v "Přátelích" dává tomuto neskutečně na frak. Nejvíce mě na tomto seriálu pobavil komentář Geminiho :-)))
Nejsem tvůj přítel (2009)
Ty hvězdičky jsou především za pasáž v mateřské školce.
Hvězdná srážka (1978)
...jestli se jedná o komedii tak jasných 5 ... v opačném případě odpad ... tedy celkem průměr :-)
Někdo tam dole mě má rád (2008)
... každej kdo dá tomuto "filmu" více než jednu * je uchyl ...
Žena za pultem (1977) (seriál)
Nechápu všechny ty komentáře, které film hodnotí jako komunistický hnus ... ten seriál je prostě špatný ... ale jako odstračující svědectví doby si určitě jednu rudou hvězdičku zaslouží :-)
VyVolení (2005) (pořad)
viz. Big Brother ... hvězdička navíc o něco menší másla ...
Big Brother (2005) (pořad)
Kolik člověk potřebuje vidět této zhovadilosti, aby mohl hodnotit ??? Ovšem toto hodnocení není ani tak o konceptu, jako spíše o protogonistech ... tak pak jeden díl snad může i stačit :-)))) Ale, takový EXPERIMENT ... to je jiné kafe :-)))
Hádej, kdo jsem! (2007) (pořad)
Na jedno podívání možná i trošku zábavné, ovšem stačí se podívat na další díl a opakující se fráze a snaha o vtipnost (obzvláště pak u Martina Zounara) dávají jasně najevo, že to co se mohlo jevit zábavné je veskrze neskutečně trapné.
Heuréka – město divů (2006) (seriál)
zatím :-)