Recenze (14)
Hospoda (1996) (seriál)
Masterpiece
Groteska (2010) (studentský film)
Masterpiece, nemám více slov.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Konec nedává moc smysl, ale i tak úžasný a zábavný filmový zážitek
Who Killed Captain Alex? (2010)
Naprosto geniální dílo změnilo mi život ZULUL
Očista (2013)
Fakt sračka. Celá rodina riskuje svoje životy jen, ochránily někoho koho vidí poprvé v životě kdo se je pokusil zabít a možná ani není v právu. Nedokoukal sem ten film, protože nic takhle nudného sem dlouho neviděl.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Nemá to nejlepší přiběh, ale užil jsem si to a nelituji toho, že sem to viděl.
Zodiac (2007)
Výtečný film, jen je mi líto toho konce který nebyl uplně nejzáživnější. Samozdřejmě vím že je to podle reálné události, a že tam nemohly dát jinný.
Hastrman (2018)
Na tomto filmu byla zajímavá hlavně jeho výstřednost a věci, které naprosto nedavaly smysl. Nedoporučiji sledovat jej je ztracený čas.
Spalovač mrtvol (1968)
Sorry, ale nevim co na tomto filmu všichni vidí.
Gran Torino (2008)
Velice dobrý fim, ale díky podle mě velice divným rozhodnutí si ode mě vysloží pouze 4 hvězdy.