Recenze (14)
Mulholland Drive (2001)
Skvělý film, jehož pointu vůbec nechápu, ale i tak supr
Memento (2000)
Čekal jsem až do konce v napětí, co z toho filmu vyleze, kdo bude ten pravý vrah Lennyho ženy a najednou titulky.. Za neodpověď, kdo byl vrahem hvězdu dolů, jinak co ostatní píšou o originalitě a podobný kecy, všechno pravda, dobrý film.
Juno (2007)
Hodně průměrný film, vůbec žádné emoce, jenom naivní americký příběh, který z těhotenství dělá až příliš snadnou záležitost.
District 9 (2009)
úžasný film / nejlepší, co jsem za poslední rok viděl / trochu mi to připomínalo moje oblíbené fallouty
Bruno (2009)
tak na tenhle trapas se nemá ani smysl dívat, sice sem tam jsou dobrý vtipy, ale i tak je to až moc úchylný
Černá zmije - Černá zmije III (1987) (série)
Nejslabší řada, nic moc vtipy, celkem nuda
Cesta do zatracení (2002)
Zpracování filmu 4*, ale byl jsem zklamaný z předvídatelnosti příběhu a i zápletky a konec jako bych už stokrát viděl, minimum orginality, čistá osnovistost, tudíž 3*
Starsky & Hutch (2004)
vtipný/retro/snoop_dogg/relaxační_film/taková_jednohubka_-_sníst_a_vychutnat_si
Gejša (2005)
Určitě na mě Gejša nepůsobila kýčovitě. Je rozhodně dobře, že byla natočena po americku, protože kdyby se toho ujali japonci, tak toho asi moc nepochopíme. Celý filmík je výrazně epický, trochu pohádkovitý, ale velmi dobře zpracovaný. Proč u hodně lidí ztrácí na hodnocení je způsobeno nehollywoodským stylem vyprávění příběhu - epikou, který se stylem jednou nohou skoro ocitá v nezávislým filmu a přitom druhou vychází z vysokorozpočtáku. Prostě je to trochu stylově nevyhrazený a trochu to nesplnuje předpoklad k čistému mainstreamu. Střihač nesmí mít tolik soucitu s filmaři, mělo to být kratší. První bod zvratu (setkání s Předsedou) přišel pozdě až někdy v 38. minutě filmu, což je o 10-15min později než v jiných filmech hollywoodské produkce.
Skins (2007) (seriál)
špičkový teen seriál, poslední díly první série byly úžasný, vynikající konec celého seriálu se skvělou písničkou wild world