Recenze (161)
Osm hrozných (2015)
Až na tu úmornou stopáž to bylo fajn, ale zázrak se nekonal.
Opičí král (1986) (seriál)
Nevím, jak bych to hodnotil teď, ale kdysi jsem to zbožňoval :)
Zátah: Vykoupení (2011)
Hezké, zabaví, ale absence logiky a příběhu mi nedovolí dát víc :)
Kurs sebeovládání (2003)
Hodnotil bych i o hvězdičku výš, ale Sandler mi jde moc proti srsti.
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Ahoj, já jsem Bear Grylls a ukážu vám jak přežít na csfd...
Děcka jsou v pohodě (2010)
Pěkný film bez hluchých míst, pěkné, svižné. Není to žadná bomba, po které nebudete spát, ale taky to není ztráta času. Nějak takhle si představuji film v žánru drama/komedie.
Láska a jiné závislosti (2010)
70%
Haegyeolsa (2010)
Člověk z počátku vůbec neví o co jde, ale chytlavé to je, o tom žádná:) Pak se vybarvuje příběh a celé to začně zapadat, hezky zapadat:)
Gauneři (1992)
70%
Centurion (2010)
Mohlo to i dosáhnout na pět, ale Kurylenko by nesměla být tak špatná herečka...