Recenze (10)
Star Trek: Picard - Remembrance (2020) (epizoda)
Jakýsi žalud tu pod hodnocením odpad hlásá něco o moderní politický agitce. Well, pověz mi ještě něco prosím. Očividná neznalost ST reálií a mnohogeneračního politickýho směřování a odkazu Tě vyřazuje z většiny diskuzí na téma Star Trek
Nový svět (2005)
Filosofující domorodá hranatá dívka oblečená do obličeje Arnolda Schwarzeneggera v roli Pocahontas? Oh bitch please, c'mon, get out!
Predátor: Evoluce (2018)
Mýmu synkovi se pohádka o bubákovým dinosaurovi moc líbila. Proto dávám 4ufoňáky
Lovci dinosaurů (2005)
Za Ligu pro absolutní a bezvýhradnou adoraci uplnejch hovadin dávám tomuto skvostu 5 stroječků čásku. Bezchybné!
Elita armády (2006)
Já ho mám ani nevim proč fakt rád. Ale u tohohle jsem opravdu trpěl.
47 róninů (2013)
WTF
Co by kdyby (2014)
Velmi takové ... ženské ... asi. Já tomu neruzumím, vtipy ani nedetekuju, natož hledat pointy. Jinej svět. Neříkám, že špatnej, prostě jinej.
Aquaman (2018)
Mě osobně strašně vytáčejí filmy, ve kterých se odlišná rasa/kultura/druh rozhodně jít proti svým s lidmi, kteří jim defacto dojebali přirozené prostředí. Čili je to celé postaveno na palici ale nám to neva. Slabý.
G. I. Joe (2009)
Ježíši Kriste proč. Bez dabingu malinko lepší než s. To je úplná katastrofa.
Superžralok (2011)
Za Ligu pro absolutní a bezvýhradnou adoraci uplnejch hovadin dávám tomuto skvostu 5 ploutviček. Bezchybné!