Recenze (577)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Timur Bekmambetov je člověk, který možná umí čarovat s rozpočty a rozjet za málo peněz hodně muziky. Problém je, že mně jeho těžce přestylizovaná akce nebaví, ba často svojí absurditou leze krkem. A víc než prázdné obrazy šílených výjevů bekmambetovské fyziky Timurovy filmy nenabízí. Je pro mě mnohdy značně vysilující to vůbec dokoukat. Tenhle člověk zamrzl ve svých 12ti letech. Efektní pirueta s roztočenou sekyrou dobrý film nedělá.
Aeon Flux (2005)
Ta Charlize je ale kočka! A tím to hasne.. Možná o chlup lepší než Ultraviolet a možná i o dva:)
Ahsoka - Část 1: Mistři a učedníci (2023) (epizoda)
Neviděl jsem rebels a vůbec ničemu to nevadí. Ti kdo si umí přečíst úvodní titulky ihned vědí o čem příběh je. A první díl tohohle seriálu je lepší než cokoli z nové trilogie...
A.I. Umělá inteligence (2001)
Nedotažená a dlouhá, strašná nuda! PS: Po Ai si už tak uplně nejsem jistý, že do čtvrtého Indiho prosadil zelený mužíčky Lucas:)
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Nechci věřit, že tohle je vrcholem tak vydařeného seriálu:(
Alenka v říši divů (2010)
Pohádka, která se přesně drží moderního trendu. Je digitální, je 3D a nemá vlastně žádný děj. Překvapivě chybí i atmosféra..
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Pokud chcete někoho unudit k smrti, mám tu letos prvního filmového adepta. Ubulenější scénář aby člověk pohledal a to si tak rád střílím z ufňukánka Tobeyho Maguira. Panu režisérovi se podařilo udělat ze sympatického a talentovaného Andrewa Garfielda ještě větší tragickou trosku. Bravo. A to je v podstatě vše. Bulí Peter Parker, Gwen Stefani, pardon Stacy, teta May....na konci bulí všichni...... a je to asi stejně zábavné jako peripetie doktorů z Počátku. Všechno už Spider man někdy řešil....tady se to jen řeší víc křečovitě a zdlouhavě. Celou dobu jsem v duchu křičel...TOHLE NIKOHO NEZAJÍMÁ!!! Ale vůbec! A tenhle romantický blivajz je proložený třemi dech-beroucími akčními záběry.....Takže si stačí pustit trailer, je v něm to podstatné :)
Americké psycho (2000)
Nemám rád, když film vlastně nemá žádné vyústění, nebo není srozumitelné:-). Pravda ale je, že jsem si hodně scén náramně užíval a občas se i od srdce zasmál! Scéna s vizitkama je dokonalá! http://www.youtube.com/watch?v=2Ux3vncNNLg
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Paráda! Konečně někdo veřejně zkritizoval oblohy přes půl talíře a knedlíky z fabriky! Že by snad české restaurace konečně zase začaly vařit pořádnou českou kuchyni....?!
Appaloosa (2008)
Nový western předchází velká očekávání, hlavně u fanoušků žánru a především také proto, že už se jich tolik netočí..... Navíc se celkem vydařilo obsazení a na mysli mám zejména Vigga Mortensena. Ovšem žádná sláva se bohužel nekoná. Příběh je meditací starých mužů o tom, jaké mají hodnoty a jak ten svůj život co nejspokojeněji dožít. Renée je ve své roli "trubky, která neví co chce" zaměnitelná až nesympatická a postava Jeremyho Ironse je napsaná velmi zkratkovitě. Nemůžu se ubránit dojmu, že se v příběhu tak různě zjevuje(sám nevědíc, kam má namířeno a co tam vlastně dělá) jen aby měli Ed & Viggo po kom střílet. Nedávný Vlak do Yumy se vyvedl lépe