Recenze (1 838)
Pozadí událostí (2022) (seriál)
vtipne, originalni a mile. hrebejk na twitteru je kokot, ale tohle jeste umi. ma silnej team. od scenare, pres hudbu po herce. bitka na katedre byla vtipna a bambusek je zajimavej, ostrouchov uz taky nevi coby :-D
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
i po 23 letech mi to prijde jako KURVA dobry.
Thor: Láska jako hrom (2022)
pamatuju si jen jecici kozy, zarlive kladivo a ze se mi to moooc libilo.
Panství Downton: Nová éra (2022)
Takovy vanocni film z leta.
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
me guilty pleasure
Film roku (2021)
n a p r o s t o f a m o z n i.
Bullet Train (2022)
Meme tady dalsiho Pana rezisera, co zachranuje hollywood od sracek a neutika k vod. mozek pobavilo, oko potesilo....
Carter (2022)
v akcim filmu nehledam ani emoce, ani pribeh. ale akcni kameru, rvacky a honicky. evans musi horet a ja rozhodne horim taky. ten film musel dat hrozne moc prace. smekam.
Zjizvená tvář (1983)
i napodruhy stale plna palba.
Django & Django (2021)
ou jes.