Recenze (1 840)
Atlas mraků (2012)
Prvni hodinu jsem se seznamoval s milionem jmen, xichtu. Druhou jsem se uz srovnal a treti jsem si uzil. Proc mam ale pocit, ze ten napad, je tak trochu Matrixovsky ? A ten STRIH mi prijde BEZ CHYBY !
Don Jon (2013)
takovej famackej poctive udelanej biak. a vskutku ORIGINALNI.
Šmejdi (2013)
Dulezite tema. Kurvy to jsou.
Nedotknutelní (2011)
BAVIL JSEM SE. fakt. a kupodivu.
Lásky čas (2013)
dedek starej, jaky porad umi tocit filmy. a bill nyghy tu dupythranovu kontrakturu hraje nebo vlastni?
Zelená míle (1999)
k nekterym filmum se musi dozrat.
Četnické humoresky (2001) (seriál)
blablabla. rikejte si co chcete, ale tohle je vyborna zabava.
Gravitace (2013)
Vizual,hudba,atmosfera,biosfera,stratosfera, franta ma pera......necekal jsem az takovy atmosferou narvany film. jednoznacne kinovy nebo fullhd 46 palcovy film.....
Román pro ženy (2004)
libilo.
Čarodějův učeň (1977)
bomba