Recenze (26)
Slečna zamilovaná (2009)
Ta tretia * kvoli tomu skoku do diery. :D
Uvaříme, uvidíme… (2009)
V prvej casti bola partia ludi, ktory sa navzajom poznali, v tomto mi to prislo ze kazdy len hraje vlastnu rolu a nic ine...
Paranormal Activity (2007)
no ked toto malo byt horor tak ja neviem :-/
Gran Torino (2008)
Film, ktory sa len tak nevidi kazdy den. Clint, ktory hraje stareho vojnoveho veterena s naznakmi rasizmu, ktory neznasa svojich "rejžáckych" susedov sa jedneho dna rozhodne spravit s mladika Thaa muza. Vyborne obsadenie, hudba, proste vsetko dava v tom filme zmysel.
Knight Rider 2000 (1991) (TV film)
1 * za Michaela..inak uplny odpad
Čekání na zázrak (2009)
Výborná dráma s výborným obsadením a aspoň pre mňa nečakaným koncom. A k tomu krásne telo J. Biel. ****
Noc v Roxbury (1998)
Will Ferrell jak retard..stare disco hity, vratane What is Love...yeah....::D
Rychlí a zběsilí (2009)
V poode oddychovy film. Paul Walker a Vin Diesel potesi v starych postavac. Niektore efekty nevysli ako mali /alebo neboli financie na to/ ale prijemna oddychovka.
Stmívání (2008)
Neoblubujem filmy tohto typu ale tento som dopozeral do konca a ani sa mi to nezdalo prilis dlhe. Najlepsia bola ta scena na luke, kde hrali bassball
Kurýr 2 (2005)
Niektore sceny napr. ako á so zeriavom alebo ako si to Audi skace zo strechy na strechu su az primitivne.1*+ za Jasona Stathama..