Recenze (240)
Ikarie XB 1 (1963)
A co dělalo lidstvo mezi první a druhou expedicí na AC? Válelo si šunky v pražských krčmách! Diváci pozemské reality show přepínají na Výměnu astro-manželek.
Harold a Maude (1971)
...plus pěkné GTA momenty.
Chlapec jménem Charlie Brown (1969)
Velice pěkný film (vyjma otřesného "procítěného" cajdáku na začátku), obzvláště pro milovníky komiksů CH. M. Schulze. Výtvarná podoba z jeho komiksů přímo vychází - viz. kompozice některých záběrů v podobě komiksových políček. Ukázka z filmu, má oblíbená pasáž s písničkou Failure face: https://youtu.be/Cz6_9ReEGuY
Crulic - Cesta na onen svět (2011)
"příběh Crulice, 33letého Rumuna, který zemřel v polském vězení během protestní hladovky." Stopáž 73 s by tomuto snímku slušela lépe. A teď prosím minutu ticha než doběhnou titulky.
Jurský park (1993)
Crichtonova kniha je ještě lepší, napínavější a delší. Doporučuji.
Pahorek (1965)
Velice poutavý film, skvěle vybraní představitelé hlavních rolí a velmi dobrý český dabing. Líbilo se mi třeba to jakým způsobem velitel tábora zlikviduje vzpouru a ještě si navíc během několika minut zcela získá sympatie vzbouřených vězňů! Fantasticky odpozorované a vykreslené.
Dottie dostává na zadek (1993) (TV film)
Okolí vás brzo naučí, že "nežádoucí" je třeba složit do malinkého čtverečku, obalit celofánem a potají zakopat na zahradě.
Počátek (2010)
Raději Věčný svit.
Avatar (2009)
Pocahontas a Pinokio ve Vietnamu?
Griffinovi (1999) (seriál)
Dobrý seriál s otřesným českým dabingem. Rozhodně doporučuju původní znění, bez něj to nemá cenu.