Recenze (62)
Bloudění (1965)
Možná kdybych neviděla nejdřív konec a pak až prostředek filmu, že by bylo hodnocení vyšší.. aneb promítání na festivalu nad řekou.
Dlouhá cesta (2002)
Přeslazené, prvoplánové, ale účel zcela splňující.
Nikomu to neříkej (2006)
Na mě příliš zmatené a dlouhé.
Hnus (1965)
Atmosféra sice velmi strašidelná a napnutá, ale na můj vkus se film příliš táhl a mohl by mít trochu víc spád... každopádně charakterizace sestrer vykreslena výborně, kamera se mi taky líbila... Polanski je skvělej, ale mohl tenhle film zkrátit o čtvrt hoďky... i když by možná ztratil i spoustu děsivý atmosféry.
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Jediným světlým okamžikem v tomhel filmu byla Liv Tyler, která je docela milá holka... Jinak přehnané, trochu primitivní a nijak zábavné, spíš až otravně trapné... Ale možná je to tím, že tenhle žánr prostě jen nemám ráda a na film jsem šla více méně jen z touhy zahnat nudu, což se nepovedlo... Přesto dávám tři hvězdičky, protože.. ano, už jsem viděla horší.
Mexická jízda (2001)
Já mám ráda Gaela všude a kdekoli, každý film, ve ktrém hrál byl zatím bezvadný a ani Mexická jízda nezkalama. Citlivě natočeno, přerušování filmu vypravěčem také velmi zajímavé. Mám španělské filmy ráda, spousta momentů mě naprosto dostala a určitě jsem se na tento snímek nekoukala naposled.
Zvětšenina (1966)
vysvětlete mi někdo ten konec, prosím
Špionka Harriet (1996)
Knížka byla samozřejmě lepší, i když je určena spíše dětem. Pamatuju si dodnes jak mě to před těmi šesti lety hrozně bavilo číst. Ve filmu je naprosto vypuštěna postava věčně nevrlé a nervózní kuchařky, což je věčná škoda. Film tento příběh trochu zkreslil, proto jen tři hvězdičky, ale mohlo to být víc... Vždyť ona je to docela zábava. A nezapomeňte: "Sometimes you have to lie. But to yourself you must always tell the truth"
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Tahle mánie mě naštěstí minula a já zhlédla jen pár dílů. To mi ale stačí.
Daria (1997) (seriál)
Kdyby tak tohle dávali znovu... Milovala jsem Darju a chtěla jsem být jako ona!