Recenze (805)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Ze soucitu Simíííre Simííííre
Čarodějky (1998) (seriál)
Je to pochopitelně pro děti ale na ty holky se fakt dobře dívá...jedna hvězda za každou z nich... hehe na zbytek štábu nějak nezbylo
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Chuck Norris je opravdu velice odporný herec... o kvalitách toho co točí se nemá cenu ani vyjadřovat jednoduše SHIT
Kopyto (1981)
Někdy víc úsměvný než bláznivý film.
Roztržitý (1970)
Dokonalá ztřeštěná jízda pod taktovkou božského Pierra. I NA POSLEDNÍ POUTI CHTĚL BYCH V BOTÁCH OD FERNANDA PLOUTI!
Hračka (1976)
Chci ho mít v úhledném balíčku....
Pobuda (2005)
Francie mě skoro nikdy nezklame. A Gérard je zárukou že se tu nebudete nudit...
Šmoulové (1981) (seriál)
No nebyl Gargamel dokonalej démon? Ale je fakt že jedině s dabingem pana Císlera....jeho ďábelský smích....
O statečném kováři (1983)
A nedají si říct, a nedají!!!
Ulice (2005) (seriál)
Nekonečný odpad!