Recenze (1 311)
Návrat do netopýří jeskyně: Adam a Burt po třiceti letech (2003) (TV film)
Původní sitcom ze 60. let neznám, takže nakolik se tvůrcům podařilo parodovat jej, fakt netuším. Nicméně snaha o humor je patrná a padají také hlášky, bohužel jsem tomu nepřišel na kloub. Dokoukal jsem to jen s největším úsilím.
Návrat ke Sněžné řece (1988)
Povedené pokračování, které má znovu hezký dobrodružně-romantický příběh a odehrává se v krásné australské přírodě.
Návrat k vítězství (1981)
Docela zábavný válečný film, který zejména svou poslední čtvrtinou - fotbalový zápas - vysloveně perlí. Michael Caine s bříškem na stoperu, Sly v bráně a s nimi v mančaftu fotbalové legendy - Paul Van Himst, Bobby Moore a další. Navíc takový průběh zápasu - naprosto mimo hranice reality. No sranda.
Návrat Lew Harpera (1975)
Slabší pokračování, nicméně i tak stále nadprůměrná kriminálka. Na výsledné 4* mě přesvědčilo zejména finále v opuštěných lázních a překvapivá pointa. Mladičkou Melanie Griffith jsem poznal až po nějaké chvíli.
Návrat sedmi statečných (1966)
Potěšila pouze hudba Elmera Bernsteina a účast Fernando Reye v roličce kněze.
Návrat tří mušketýrů (1989)
Lesterův film TŘI MUŠKETÝŘI (1973) je výborný a moc se mi líbil, ale tohle volné pokračování za ním zaostává v mnoha ohledech (šermířské souboje, humor, příběh, atd.) a je pouze koukatelné díky hereckému obsazení. To je opravdu prvotřídní, ale co naplat, když film nefunguje dokonale jako celek.
Návštěvní hodiny (1982)
Příjemné překvapení. Nadprůměr tento snímek táhnou dvě věci, pěkná horrorová atmosféra a skvěle napsaná a také zahraná postava psychopata Colta Hawkera. Toho ztvárnil Michael Ironside a roli si patřičně užil, no dost možná mu byla napsána přímo na tělo. V průběhu děje se jeho mohutná postava potýka zejména s drobounkými ženami - sestřičkami či pacientkami nemocnice a jsou to povětšinou setkání dost brutální. Raději nebudu víc prozrazovat, snad jen, že jeho postava je "obdařena" několika pozoruhodnými úchylkami. Snímek bych raději ani nedoporučoval slabším povahám, zato milovníci poctivých horrorových snímků co snesou pohled na nějaké to fyzické týrání si bezpochyby přijdou na své.
Na život a na smrt (1981)
Charles Bronson, napínavý příběh a krásná - zasněžená příroda, to miluju. Navíc potěší řada dalších maličkostí - hudba (Jerrold Immel), "sněžné brýle" Lee Marvina, Bronson střílející na rozvalinách chaty, atd. Viděl jsem to již podruhé a znovu velká spokojenost.
Nebe nad Berlínem (1987)
Takovéhle filosofické bláboly jdou naprosto mimo mě..)) Der Film 2007
Nebeský oheň (1999) (TV film)
Solidní akční béčko, dějem někde mezi SMRTONOSNOU PASTÍ a SKLENĚNÝM PEKLEM. Chatrný scénář zachraňují celkem slušné speciální efekty a několik dobrých hlášek.