Recenze (1 311)
Slepá zuřivost (1989)
Choreografii bojových scén dělal Sho Kosugi, který si také v závěru střihnul menší roličku japonského zabijáka.
Slídil (2014)
Fascinující studie jedné pochroumané mysli, za kterou by se nemusel stydět ani David Cronenberg..))
Slovo policajta (1985)
Nepříliš propracovaný příběh posloužil především k tomu, jak přimět Alaina Delona k akci a ta již stojí zato. Rvačky, honičky, střelba, sledovačky, nastražené pasti, maskovačky a samozřejmě také nějaká ta romantická chvilka. Pointa sice slabší, avšak ve výsledku slušná oddechovka.
Služební román (1977)
Romantická komedie z bývalého Sovětského svazu, to zní fakt hrozně, ale je to tak. A jaká. Výborně jsem se pobavil a navíc projekci osobně uvedl režisér Eldar Rjazanov. Prostě spokojenost. // hodnocení 4,5* // Febiofest 2007
S.M.A.S.H. (2006) (amatérský film)
Vpodstatě takové zahřívací kolo. Ty opravdové pecky měly teprve přijít.. a přišly..))
Smlouva na papírovém ubrousku (1999)
Na tomto filmu oceňuji především formální zpracování a dobrý písničkový doprovod, což mám rád. Hodně se mi líbily úvodní titulky, práce kamery nebo střihově zajímavá pasáž vraždy v supermarketu. S blížícím se koncem však snímek začal ztrácet na tempu, přišly na řadu dějové nesrovnalosti a ta "šokující pointa" na mě nezapůsobila zcela nijak (budete ji nejspíš taky tušit). stopáž 90 min.
Smráďa a Bláťa (2015) (seriál)
Tak tohle mi přišlo docela dobrý. Takový milý, zábavný animovaný seriál pro děti.. kde je v hlavní roli popelářské autíčko a jeho největší kamarád bagřík.. a společně zažívají nejrůznější dobrodružství v jejich městečku "Jízdákově"..))
Smrt darebáka (1977)
Xavier (Alain Delon) je zatažen do špinavé hry francouzských politických špiček a jeho jediným motivem je pomstít smrt svého dobrého přítele... hudba Philippe Sarde
Smrtelně nevinné (2007)
ta holka v hlavní roli byla dobrá, ty pohyby..)) režie Kirsty Cameron // Mezipatra 2007
Smrtelný hřích (1945)
Další noir s Gene Tierney, o poznání slabší než LAURA..))