Recenze (1 311)
Rozhovor (1974)
Coppola dobře buduje atmosféru, můj oblíbený Gene Hackman v hlavní roli je tradičně skvělý a srovnání s Antonioniho ZVĚTŠENINOU je zcela namístě. Nicméně z těch ranných Coppolový filmů, které uvedla tv, se mi přeci jen líbili malinko víc LIDÉ DEŠTĚ. // hodnocení 3,5*
Rozchod! (2006)
Herecká sestava v čele s krásnou Jennifer byla fajn, písničkový doprovod jakbysmet, ale hlavně příběh s celou řadou komických situací byl pro tento žánr jako ušitý a ten nej moment byl - rodinná večeře a píseň "Owner of a Lonely Heart" (původně Yes).
Rozvodová záležitost (1932)
30%.. Můj čtvrtý zkouknutý George Cukor, ale z toho snad jen TO BY SE MĚLO STÁT VÁM snese nějaká měřítka. Začínám mít silný pocit, že se ke mě dostávají jen ty jeho horší filmy. Tenhle je prostě dalším z nich, ničím zajímavý a bez šance konkurovat dnešní produkci..)) p.s. tak už jsem viděl PLYNOVÉ LAMPY a těmi si u mě pan režisér konečně zvednul reputaci..))
Ruce pryč od Mississippi (2007)
Spousta zvířátek, krásná příroda, sluníčko.. Zkrátka pohodové a zábavné letní dobrodružství, které potěší zejména děti.. // Febiofest 2008
Rusové přicházejí! Rusové přicházejí! (1966)
Hodně příjemná protiválečná komedie, která měla neskutečně optimistický konec. Ten se mi dost líbil a také "milostná zápletka" (Alexei a Alison) neměla chybu. Herecké obsazení bylo fajn - mj. Alan Arkin se tímto filmem prosadil (Zlatý glóbus a oscarová nominace). // hodnocení 4,5*
Růžoví plameňáci (1972)
Originální nechutnost a dosud jediný film, který se dočkal na Festivalu Otrlého diváka znovuuvedení (1. a 10. ročník). Festival Otrlého diváka 2014
Růžový panter znovu zasahuje (1976)
Příběh s krimi zápletkou je vcelku o ničem a o ten tu stejně nejde... Celý film stojí a padá na komice Petera Sellerse a ta spočívá v tom, že ze sebe dělá neuvěřitelného trotla, který buď sám padá nebo padá všechno okolo něj, popřípadě zkomolí nějaké to cizí slovíčko nebo něčí jméno a tak pořád dokola... Je tam toho tedy fest... Asi jsem z jiné planety, ale tohle tedy ne! hodnocení 1,5*
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Před vstupem do kinosálu jsem vypnul mozek, pohodlně se usadil a jenom špičkou boty si poklepával v rytmu hip-hopu, rapu a ještě čehosi dalšího co ani neumím pojmenovat. Na plátně se hned do velkých obrátek roztočily kola nablýskaných aut a jen málokdy zpomalily na životu bezpečnou rychlost. Být mi -náct tak slintám blahem, ale i tak jsem spokojen!
Rychlý jako blesk (1992)
Akce vcelku dobrá, nicméně oproti ZÚČTOVÁNÍ V MALÉM TOKIU méně zábavné a v porovnání s počiny Van Damma konce 80. let (KRVAVÝ SPORT, KICKBOXER, LVÍ SRDCE) to má mnohem horší příběh. Potěšil zejména neokoukaný Brandon Lee v hl. roli a také skromný písničkový doprovod - balada "Can´t Find My Way" a "I´ll Be There" od rockové partičky Hardline.
Rytíř (1980)
Hodně těžký film nebo snad filmová báseň? Tohle rozhodně není pro každého.. // Febiofest 2012