Recenze (50)
Terminator Genisys (2015)
Neznat Cameronovu survival sci-fi, pak to hodnotím mnohem lépe. Bohužel ze survival sci-fi je komediální sci-fi. Pár zajímavých nápadů by se našlo, ale využití a zasazení do terminátořího univerza se nepovedlo. Nejlepší je samozřejmě Arnie - ten je fakt cool. Jay - nakonec mi nevadil, ale jenom proto, že je to slušný gladiator (Spartakus - Krev a písek) a pořídil nepodlehnout příznakům hladomoru. Kdo mi ale vadil, byla ta targaryenská krasavice. Zaprvé fakt ztloustla a za druhé si snad ani na castingu nezavázala tkaničky. Příprava Lindy Hamilton na roli Sary byla o poznání hlubší!! Tohle je přehlídka modelů a film, který odkazuje na původní terminátory horem dolem. Bohužel to jediné a prvních 20 minut je super.
Slow West (2015)
David, Ohař, Aurelie, Batiatus sr., a jedna buzna společně v jednom naprůměrném westernu. To tento nadprůměrný western povyšuje o patro výš.
Chappie (2015)
Až na dementní postavy dobrý. Vývoj Chappieho byl v pohodě. A jako pohádka na dobrou noc very good.
Poslední přežije (2015)
Já jsem byl spokojený. Neustálá akce a Mila konečně nehraje v nějakém vyloženém bahně. Je to takový Bourne v sukni. No, ještě sedící na lavičce náhradníků, ale super klubu.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Celý film mě velmi bavil. Spousta odkazů na původní díly, dobří herci, správně ujetá jízda a naštěstí se tam nevyskytovalo mnoho intelektuálů, kteří by se díky svému přesvědčení chovali jako paka. Každý má svůj cíl a valí za ním co dá. Děj je, ale to nevadí. Jediná hvězda dolů za střih - všechny scény, kde je nějaké brutální úmrtí jsou tak blbě sestříhaný (záměr), aby nebylo jasně a krásně vidět, kde se která tepna či vaz přetrhne, kost zlomí nebo kde co křupne (to je super třeba v Banshee, Spartakovi, TWD, 300,...). Škoda, protože o tato chybějící brutalita by dodala filmu ještě vyšší oktanové číslo, protože jednotlivá úmrtí fakt mají dobré nápady.
Bullet (2014)
Jedna za DT a jedna za vše ostatní a za sentiment. Protože jinak je to hrozná srágora. Danny by měl hrát už jenom role nějakých záporáckých bossů, protože na to vypadá. Naopak by se měl vyhýbat rolím, kde se hraje na postřeh, rychlost, nedejbože běh, neboť jeho artritida je už zřejmá a přes veškerou snahu mu uvěřitelnost jeho role nejde.
Galavant (2015) (seriál)
Tak je to hovadina na n-tou. Ale co, je to přesně to, co otylí nebo naopak rachytičtí pseudo-emo-demo-intelekuálové odsoudí a já se na ně bez rozmyslu vykašlu, protože vidět tančit Vinnieho stojí za to.Po dlouhém dni v rachotě ideální věc těsně před spaním.
Interview (2014)
Pro Kima to musí být něco jako Žhavé výstřely pro Saddáma :-D
Chraň nás od zlého (2014)
Hvězda dolů za to, že se to nedrželo čistě jenom hororu. Jinak velmi slušné.
Plačící muž (2014)
A tak to má vypadat!!!