Recenze (113)
Neobyčejný život Timothyho Greena (2012)
Rozprávka pre malých a veľkých. Milé, patetické s nulovou dávkou novátorstva v žánri. Napriek tomu sa na to príjemne pozerá.
Naboř a ujeď (2012)
Pekná jednohubka na sobotný večer. Zabaví, neurazí, ale druhýkrát si to už nepozriete.
Bučkovi - slunce, seno, vesnice (2013) (pořad)
Od primitívov pre primitívov....
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Trest smrti pre Johna Moora! Takto pochovať akčného hrdinu môjho detstva! Fuj!
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Nj, bolo to klíšové, gíčové, ale remeselne zvládnuté a tie 2 hodiny pre telke bolí príjemný zážitok. Rozhodoval som sa medzi 5 a 4 *, nakoniec som dal 4. Na Avatar to nemá, ale určite pobaví a neurazí.
Deň a noc (2013) (seriál)
"Partia skvelých mladých ľudí" aka "Partia chorých kokotov". reality TV made in Hnojka.
Sekerovci (2010) (seriál)
Zoberieme ľubovolnú slovenskú telenovelu, pridáme hercov - nehercov, okoreníme akože humorom a máme Sekerovcov. Trápnosť hodná TV Narkózy.
Pesničky z Repete (1983) (pořad)
Sračka
Bouřlivé víno (2012) (seriál)
Toto je des, kolosálna sprostosť. Aj Asylum k tomuto odpadu točí oscarové majsterštiky!
Pod povrchem (2012) (seriál)
FUJ!!!!! HNUS!!!!! ŽUMPA!!!!!