Poslední recenze (17)
Jedna rodina - Loděnice (2024) (epizoda)
Tento seriál jde od 10 k 5ti. Druhá řada má více procent než první (nechápu), třetí řada ale začala strašně. Plno nových postav - konkrétně vzniká další nemocnice v růžové zahradě 3 nebo kolik... Dále nově divně přiložené postavy z loděnice, každému je jasné, jak to bude pokračovat dále. Náladu mi aspoň vylepší 5x opakovaný díl z Comebacku.
Zlatá labuť - Epizoda 14 (2023) (epizoda)
Celá druhá série jde dolů. Je zakázáno hodnocení, nechápu proč. Už teď je jasny, že úroveň klesá k nule. Němci se chovají jako idioti, češi provokují, a jak bylo psáno u u předchozí kapitoly, podřízené prodavačky si chodí po podniku a lezou bez zaklepání k šéfům. Židi vyrušují šéfa u rokování s nejvyšším německým pohlavárem, pak u něj škemrá o milost, no prostě kolosální blbosti. Děj se natahuje jako kšandy. Začíná mě to přípomínat legendární Haló, haló
Cesta do tmy (2023) (TV film)
pozor spoiler: Fascinují mne zdejší recenze, kdy mluví o nesmyslnosti, že inženýr přepadne banku. Přitom důvod byl vcelku jasný, dostat toho posledního největšího gaunera. S tím, že pro něj to bude konec. Už vlastně tím že vzal dříve spravedlnost do vlastních rukou přehodil výhybku a stejně nebyla cesta zpět. Ale místní hodnotitelé, hodnotí před koncem filmu.. PS: taky bych hodnotitelé co hodnotí po pár minutách vyhodil z evidence. - rozsudek smrti