Recenze (1 636)
Akumulátor 1 (1994)
Tak prvních čtyřicet minut je na české poměry naprosto geniální a originální sci-fi, po nějaké padesáté minutě už nadšení znatelně opadá a děj se jakoby zastaví. I tak ale dobrý film.
Silent Hill (2006)
Neskutečně podařená adaptace a téměř perfektní horor. Pár mínusů bohužel film měl, ale i tak jsem si to sakra užil. Jako velký fanoušek původních her je mi sympatické, že tvůrci filmu použili i stejnou hudbu. Jeden z nejlepších filmových soundtracků všech dob. Taky občas perfektní efekty, občas bídné. Skvěle natočeno, jeden z vrcholů roku 2006.
Hra na oliheň - Drž se týmu (2021) (epizoda)
8/10
Hra na oliheň - Muž s deštníkem (2021) (epizoda)
8/10
Hra na oliheň - Peklo (2021) (epizoda)
7/10
Hra na oliheň - Červená, zelená (2021) (epizoda)
9/10
Moucha (1958)
Remake je opravdu mnohem lepší, každopádně i tohle mi sedlo. 6,5/10.
Terminátor (1984)
Kvůli dvojce se na první díl občas zapomíná. To je ovšem chyba, i tento film je vážně dost povedený. Žebříček dílů od nejlepšího: 2, 5, 1, 5, 6, 4
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Tak za mě je třetí díl hned po dvojce nejlepší. Opravdu se mi líbil celkový styl filmu - možná i nejvtipnější Terminator, a akce výborná.
Terminator Genisys (2015)
Rozhodně to není fail jak všichni tvrdí. Hodně nadprůměrná emocionální Sci-fi zábava, zvrat s Johnem Connorem sice trochu katastrofa ale jinak téměř vše funguje. 8/10