Recenze (280)
Bastardi 3 (2012)
Sofistikovanější verze pokřiku: "Cikáni do plynu!". Mám obavu, že svého cílového diváka si to najde, ale mě bylo především v závěru z pana Magnuska na zvracení...
Bastardi 2 (2011)
Největší muž českého filmu vrací úder...
Pán času - The Day of the Doctor (2013) (epizoda)
Nemám slov...
Gravitace (2013)
Film, ve kterém je 3D přidaná hodnota a film, který už druhým shlédnutím nebude takový. Ale pro tyto zážitky byla vytvořená kinematografie. Opravdu úžasný počin, který nemá téměř žádnou chybu...
Revival (2013)
Představa Alice Nellis o rockové muzice je asi to nejvtipnější na celém filmu.
Poslední dny na Marsu (2013)
Poměrně slušná žánrovka, u které jsem častokrát přemýšlel, kde že jsem to už jen mohl vidět. I tak jsem se ale docela slušně bavil...
Lesní duch (2013)
Evil dead je nadprůměrné béčko poplatné době svého vzniku. V mnoha místech debilní, v mnoha trikově a obrazově kreativní a také překvapující jednoduchou prací s očekáváním diváka. Ve své době však bylo mnoha lidmi nepochopeno... A to samé jsem ochoten tvrdit o remaku, který vlastně není remakem, ale vyprávěním podobného příběhu. Silně podhodnocený film, jelikož kvalitou stojí vysoko nad současnou hororovou produkcí...
Iron Man 3 (2013)
Je to asi spíš na 4 hvězdy,ale za Mandarina, osmdesátkový feeling a kupu skvěle načasovaných gagů (které nepůsobí ani v akčních scénách rušivě) to zatím nechám takhle. Uvidíme po druhém zkouknutí.
Samsara (2011)
Znám jen málo filmů, ve kterých autor splnil do puntíku to, co si zadal. Tohle je jeden z nich. (HD podmínkou...)
Critters (1986)
Po letech už to není taková zábava...