Recenze (160)
Hardcore Henry (2015)
Mňam...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Nebylo to jenom žůžo, bylo to ULTRA ŽŮŽO. Křápaly plechy, křápaly smyčce, křápaly kosti, křápaly zbraně.... No, křápalo toho hodně, ale ROZHODNĚ ten film CHCI vidět ještě minimálně dvacetkrát. Fakt jsem si po dlouhé době pošušňal. Jen Jedna výtka: Bylo to krátký. Mr. Miller, thank you VERY much...
Úsvit planety opic (2014)
Páni, to bylo opic! Vynikající triky, neskutečný Serkis, a pár momentů, které se mi nesmazatelně zapsaly do mysli. Jo a samozřejmě na závěr hudba: Giacchino umí dělat velmi kvalitní hudbu, čehož je tento film zářným příkladem! Konečně tam nevrzaly Zimmerovsky violy a cella! Konečně jsem slyšel ORCHESTRÁLNÍ hudbu, ne elektronikou zprzněnou blbinu. Nejvíc mě asi dostala přítomnost klarinetu v aranžmá, který se už dnes takřka neslyší. Óóóóóóó jak milé! Každopádně velké překvapení, těším se na trojku! 90%
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Dobrý seriál, který se poslední sérií převtělil v seriál vynikající!!!
Ve stínu (2012)
Nemůžu uvěřit, že dávám ČESKÉMU filmu 5*****. Mělo to spád, děj, šťávu, vynikající kameru a docela obstojnou hudbu. Volám pětkrát bravo!!!!!
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
No nevím, sir Wirkola, umíte to i líp, but nevadí. Bavil jsem se krev tam taky byla, i když mohlo jí být víc... Upřímně se těším na Vaši další prdu. Děkuji...
Avengers (2012)
Je to Marvel! Je to Joss Whedon! (už teď by to stačilo, ale nestačí) Je to HULK, THOR, BLACK WIDOW, IRON MAN, CAPTAIN AMERICA!!!!!!!!!! A samozřejmě s tím plynoucí klady i zápory. Trošku mě mrzí, že Loki nemá taky vlastní film, ale třeba na to někdo příjde! Dávám 85%. Není to čistá 100, protože je tam dost chyb, které trošku tuhle týmovku potápí. Uvedu jednu (ZCELA ZÁSADNÍ): Black Widow (v podání poněkud málo uvěřitelné Scarlett) nemá ani zbla ruského přízvuku. To na to někdo nemohl dát pozor? P. S.: Alan Silvestri krásně podkresluje!!!
Nespoutaný Django (2012)
Ty vole, Tarantino! Ty vole, western (southern)!! Ty vole, Ku-klux-klan (spíše jeho předchůdce, ten pravý vznikl až po občanské válce)!!! Ty vole, BOŽÍ hudba!!!! Ty vole, to bylo MEGA!!!!!
Dishonored: The Tales from Dunwall (2012)
Famózní stejně jako hra... Stylizace naprosto dokonalá. Fakticky ňamka.
Atlas mraků (2012)
Čtyři dny po shlédnutí mám stále na patře chuť tohohle pokrmu. Je to velkolepé, příjemné místy neuvěřitelné a místy uvěřitelné až moc. Chce to asi další shlédnutí. A Klimek, Tykwer a Heil? To je (ne)svatá trojice celého tohoto audiovizuálního dobrodružství.