Recenze (142)
Ecce homo Homolka (1969)
Komunistická agitka o pražských pepících. Spolu s Anděli na horách apod. dílky zasloužený odpad.
Homolka a tobolka (1972)
Komunistická agitka o pražských pepících. Spolu s Anděli na horách apod. dílky zasloužený odpad.
Smrtelná sázka (2011) (TV film)
Mladý náctiletec se upije k smrti a hledá se viník jeho blbosti.
Horší než smrt (2007)
Dostal jsem tip na "ukrutnou" zábavu, no ve skutečnosti nudné, dost často trapné.
Kód Enigmy (2014)
FIlm byl pojat decentně a vyprávěl vyváženě, rozhodně doporučuju shlédnout. K 5 hvězdám chybí film lépe pojmout co do stopáže, místy vláčné.
Kmen Andromeda (1971)
Nejsem fanouškem sci-fi, ale pokud je sci-fi promyšlené a k tomu je dobře zrealizované, pak nemám problém to ocenit - zde tak činím. Nevadila mi ani stopáž. Verze z roku 2008 ovšem byla slabá.
Ted a spol. (2009) (seriál)
Tento seriál ocení hlavně ti, kteří prošli nějakou firmou, jejíž vedení vzývá hodnoty nastudované z manažerských příruček top managementu amerických společností. Pro ty z nás, co tu zkušenost bohužel máme děsivý a zároveň zábavný seriál.Ted se ze všech sil snaží zůstat člověkem i když nádherná nadřízená mrcha Veronika mu to rozhodně neusnadňuje (ale občas se i v ní ukáže, že není z ledu). Na úvod doporučuju tyto super díly: V ochranných oblecích (o děsivé firemní školce, o šílené Veronice mazaně zneužívající Tedovu dceru); Nová pracovní doba (ještě děsivější, o tom, jak si zaměstnavatel představuje pracovní úvazek) čí Musíme si důvěřovat (firma žehlí průser stylem na koho to hodit).
Felipe ha gli occhi azzurri (1991) (TV film)
Nejsi jediný, jen jsem to furt nemohl najít, i já si pamatoval Felipe z Filipín ale nikde nic! Jediné, co mi nesedí je TV seriál, dle mne to byl celovečerní film a pořád mám v podvědomí, že k tomu byla jako nosná skladba použita píseň Fade to Gray od Visage. Výborný a smutný film. Nejmenovala se ta kamarádka Celestýna?
Nájemní vrazi (1995)
Tento film pokaždé, když ho zachytím, shlédnu celý. Líbí se mi příběh, film má spád. Sly když hraje hraje civilně je výborný, Moore také dobrý výkon. Dal bych i pět hvězd, kdyby místy film netrpěl pitomě napsanou rolí Miguela. Kdyby se Miguel choval, jak se choval, třicítky by se jistě nedožil a pokud, tak rozhodně ne na svobodě.
Na stromě (1971)
To nejslabší, co jsem s LDF viděl. Prvoplánové, uměle vykonstruované, naprosto nelogické postupy uvázlých i jejich záchranářů. Myšlenka přitom zajímavá, včetně pomocných témat typu obchodní partneři nepřející si, aby průmyslník přežil apod, škoda, hlodá mne myšlenka, jak by s tématem naložil takový Francis Veber.