Recenze (40)
Góóól! II (2007)
Průměrná naivní filmová pohádka, ale pohled na zápasy stojí za to. I když, kdyby takhle hráli v praxi, tak by asi přes ty "parádičky" moc gólů nedali ;-D 55 %
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Na svou dobu výborný film se skvělými efekty! Příběh je pro milovníka sci-fi jistě dokonalý. Jenže... Strašně mě to nebavilo. Až/jestli se jednou rozhodnu podívat se na to znovu - z vlastní vůle a ne téměř z donucení (což byl tenhle případ) - třeba se mi to bude líbit víc. Zatím 55 %
Pyšná princezna (1952)
Jedna z mých nejoblíbenějších pohádek. 96 %
Mama Jack (2005)
Hodnocení snad jen za scénu s psí plackou :o) 28 %
Poslední prázdniny (2006)
Sympatický a příjemný film, který sice sleduje naprosto průhledný scénář, ale i tak zahřeje. Idální na "vypnutí" a relax. Život by se měl žít naplno. 70 %
Král videoher (2006)
Celkem pěkná pařmensko-huličská komedie. Kdybych patřila mezi pařmeny nebo hulila trávu, asi by se mi ale líbila víc :o) 60 %
Valčík s Bašírem (2008)
Výborné výtvarné pojetí, které chvílemi zmírňuje válečné hrůzy a chvílemi je naopak neskutečně umocňuje. Nádherný soundtrack a odzbrojují poslední živé záběry. Celé závěrečné titulky i další čtvrt hodiny jsem jen tupě a němě zírala do blba. Upřímně, Persepolis se mi líbila mnohem víc. Ale tohle stálo za vidění též. Téměř dokonalé. 83 %
Kanibalové (1980)
Mimořádně nechutné. Upřímně ani pořádně nevím, co si o tomhle filmu myslet...
Belphegor: Fantom Louvru (2001)
Neskutečně nudný film... Viděla jsem ale i horší a nudnější filmy. 35 %
Bezmocná (1995)
Příběh o bohaté holce, která má všechno a snaží se pomáhat ostatním tím, že z nich dělá stejné fifleny jako je ona. Hm, ztracený čas. 30 %