Recenze (43)
The Titan (2018)
Od zajímavýho začátku to šlo stále jen z kopce, až to skončilo daleko za hranicí hrozný blbosti.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Perfektní film, taková spousta referencí.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Vizuálně pěkné, ale se slabou zápletkou, klišovitým koncem a nepřesvědčivým obsazením ústřední dvojice.
Šingeki no kjodžin ATTACK ON TITAN: endo obu za wárudo (2015)
obrovský zklamání
Krotitelé duchů (2016)
Jedna hvězda za cameo... camea. Víc si to nezaslouží.
Saw 3D (2010)
Skvělé zakončení unikátní série, jenž je zářným příkladem filmů s netypickými konci, ve kterých záporák opakovaně vítězí. Opět nechybí trocha nostalgie.
Deadpool (2016)
Bravo!
L. A. - Přísně tajné (1997)
Vynikající zápletka. Z mého pohledu má film jedinou vadu a to pomalý rozjezd příběhu.
Carrie (2013)
Nekoukejte na to. Je to neskutečně moc blbý.
Chceš pěstí? (2013)
Poměrně kvalitní zpracování typické dějové linie. Jen nechápu, kterej chytrák tomu dal českej název "Chceš pěstí?".