Recenze (43)
Drive (2011)
Podle procent zde na čsfd jsem čekal víc. Hromada zpomalených záběrů, dlouhých pauz v konverzaci s hlavním hrdinou a divný konec? To opravdu není můj šálek kávy....taky že kafe nepiju. Tu nemastnou, neslanou omáčku zachraňuje skvělý výběr hudby.
Drive Angry (2011)
Milton: Ahoj. Co ty na to? Účetní: Viděl jsem lepší. - Co já na to? Ztráta 100 minut času.
Eragon (2006)
Jak to sakra mohli tak hrozně podělat? Vždyť přece točili podle úspěšný knižní předlohy. Ale oni si řekli ne. Proč udělat dobrý film, když můžeme natočit takovou blbost. Hergot vždyť ani elfka nemá ve filmu špičatý uši a odkdy mají draci opeřený křídla?!?
GANTZ (2010)
Příběh - dobrý; hromada nesmyslných scén - špatný. Nač spěchat, počkám přeci, až kámoši vykrvácí a seberu všechny body pro sebe.
Gekidžóban Naruto: Blood Prison (2011)
Ehm...to jako vážně? 2 hvězdy za vtip, začátek a pár skvělých pasáží v závěrečný bitce.
G. I. Joe (2009)
Pořádně našlapaná akce, spousta supráckých hračiček, parádní souboje a velice pěkné slečny. Tohle všechno je G.I. Joe. Užíval jsem si to od začátku do konce.
Herkules (1997)
Jednoduše geniální. Hades neměl chybu.
Herkules (1995) (seriál)
Nejlepší byl pro mě stejně Joláos :-D
Hledám Amy (1997)
Tento film pro mě byl velmi emotivní...vážně...takovej vztek u mě film snad ještě nevyvolal.
Chceš pěstí? (2013)
Poměrně kvalitní zpracování typické dějové linie. Jen nechápu, kterej chytrák tomu dal českej název "Chceš pěstí?".