Recenze (7)
Zálesáctví s Matějem (2019) (seriál)
Hezkej dokument, dobře zpracovaný, o lese toho ví spoustu, nemá chybu!
Zapomenuté revíry (2019) (seriál)
Hezkej dokument, dobře zpracovaný, nemá chybu! A těch informací, který má se nezapřou.
S Matějem u vody (2019) (seriál)
Hezkej dokument, dobře zpracovaný, nemá chybu! A že má kluk informace se nezapře.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Mám rád Kazmovi vylomeniny a proto jsem se tohoto výtvoru nemohl dočkat, dobrá jízda, neřeším nedostatky.
Bastardi: Reparát (2023)
Rozhodně tento počin nemá na předešlé díly co se obsahu týče, děj se ubíjí pomalu, moc nečekaných věcí nelze vidět, kdybych měl hodnotit z celé série, bohužel tento je nejhorší.
Wednesday (2022) (seriál)
Ano prosím, kdyby se člověk na Wednesday díval ze zvědavosti, jak dopadne pátrání po příšeře a tom, kdo ji ovládá, bude se nudit. "Vím, že vás to napětí ubíjí," říká hrdinka na závěr v nepříliš dobře přeloženém českém titulku, který může vyznít ironicky. Důležitější než tohle jsou v seriálu středoškolské sváry, pletky a milníky dospívání, vše zabalené do odkazů na amerického spisovatele Edgara Allana Poea z 19. století. Můj názor je takový, že se jedná o pěkný seriál, pěkný audio, vizuál i plynulost, vše jsem v seriálu pochopil a bavilo mě, shlédnuto během jednoho dne. 5*
Monstrum (2022) (seriál)
Velmi silný příběh, již od prvního dílu můžete spatřit ta muka která se v hlavě ani nedají představit.