Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Úžasná fantasy, kvalitativně naprosto srovnatelná s Pánem Prstenů, ne-li lepší. "For the night is dark, and full of terrors." P.S. 03x09 ma snad nejvíc srdcervoucí konec, co jsem kdy videl.
Dexter (2006)
Prvních 5 dílů zajímavých. Pak mě to chytlo jako skoro žádný seriál předtím. Skvost! Na mé osobní stupnici překonal dosud vedoucí LOST. A to už je co říci. Postava Dextera Morgana je tak sympatická, že divákovi přestane naprosto vadit jaké má hlavní hrdina hoby. Prostě směsice skvělého příběhu a postav. Hlavně závěry obou sezón jsou naprosto strhující. A když je potřeba, Dexter pronese cynickou hlášku, která všemu dodá dokonalý šmrnc. EDIT: Po shlédnutí 3.řady bych nejradeji pridal jeste jednu hvězdičku. EDIT2- Po shlédnutí 4.řady bych nejradeji pridal JESTE jednu hvězdičku;) EDIT3-5.řada- 8 hvězdiček je málo,rozhodně; EDIT4 - 6.řada a naprostá spokojenost,laťka už může těžko stoupat a tak bych řekl , že možná trochu klesla, ale to pořád na příjemných 120% :-) ; EDIT5 - 7.řada - Ouu maj gád. Nejlepší seriál posledni doby. Nic si neudrži takhle dlouho takovou kvalitu.
Teorie velkého třesku (2007)
Tenhle serial tvoří éru.
Perníkový táta (2008)
Zpátky do školy (2009)
Městečko Twin Peaks (1990)
OMG! Za ten otevřenej konec bych nejradši dal o polovinu hvězd míň, ale kdyz to vezmu kolem a kolem tak nemůžu jinak. btw: Někdy, když se podívám do zrcadla, bojím se, že uvidím Boba:-) Edit po shlédnutí 3. řady: Lynch je vážně psychouš.
Spartakus (2010)
True Blood: Pravá krev (2008)
Tráva (2005)
5* za první 2 série cca. pak to hrůzostrašně klesá a reálné hodnocení by bylo kolem 3*.