Recenze (40)
Prometheus (2012)
Tak nevím, nazvat tento pokus jako akční horor bylo dost odvážné. Spíše se jednalo o nepovedenou scifi komedii, nebo parodii, záleží na úhlu pohledu. Z grafického hlediska to bylo vyvedené, ale co se příběhu týká, brak - úplně chápu proč nás chtěli ty mimozemšťani vyhladit, pokud o tomto pokusu věděli. Herecké výkony byly také ucházející. Do kina nechodit !!!!!!!!! nestojí to za to Kromě konce, kde se vylíhnul 1 alien :-) :-) vlastně praAlien, vtipné :-)
Tajemství mumie (2010)
Musím uznat, že tento film je tak trošku kravina, ale moc mě pobavil. Udělat film s takovou nadsázkou a udělat si z toho takovou srandu a očekávat i to že mě za to odsoudí, musím uznat, že Luc Besson překvapil. Má za to mé uznání, páč natočit takhle zábavný až Céčkový film. To chce odvahu :-) Skvělý velice mě bavil a ten konec byl také vtipný :-)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Vynikající kousek, už se nemůžu dočkat pokračování
Živí mrtví (2010) (seriál)
Výborný kousek. Upřímě splňuje mé očekávání :-) :-)
Elitní jednotka (2007)
skvělý film, velice jsem se bavil :-) :-)
Red (2010)
Výborná akční komedie :-) :-) taková nezávislá odnož pro Expendables. Ukázka toho čeho by byla schopna, skupinka CIA agentů udělat Stallonemu a jeho partě :-) :-) viz. Expendables - scéna v kostele. ( ještě s Arnoldem :-) :-) )
Počátek (2010)
Výborný nápad, zpracování už však trochu pokulhává. 1/3 filmu skvělá, výborně namíchané efekty, ale po te 1/3 se začíná člověk lehce nudit, ale budiš. Osobně bych pár scének vystřihl, aby byl film kratší a člověk si ho více užil. Myslím že takto dobré umístění v žebříčku si nezaslouží ani náhodou.... Jak někdo říká, že se v tom ztrácel ???????? Se nedíval, nebo u toho spal????? Jinak si to nedokáži vysvětlit....
Tráva (2005) (seriál)
výborné dílo....
Expendables: Postradatelní (2010)
Vynikající filmeček, neskutečná zábava a hlavně postava Dolpha Lundgrena, neuvěřitelná :-) :-)
Cemetery Junction (2010)
Výborný film. Potěšil.