Recenze (70)
Marie Terezie - Série 3 (2021) (série)
I wanna say yeees✌️ ten pocit, když po odvysílání posledního dílu přepnete na Versailles II. .... a náhle zjistíte, že jste vlastně o kus napřed.. civilizovanější, pokornější, sebevědomější, prostě mnohem víc na úrovni 🙏
Blade Runner 2049 (2017)
Pokud jdete na Harrisona, tak jako ja, budete v tomto ohledu zklamani, prvni dve tretiny filmu si zacekate... nastesti se i presto zabavite, pac podivana je to epesni. Klady: hudba/zvuk, zapory: predvidatelnost, dlouha stopaz.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Váhala jsem mezi 3*** a 4 **** a tajně doufám, že Chaninng Tatum bude tahákem do "trojky". A fakt si myslím, že co se stane v Glasto, zůstane v Glasto... takže 4****
Thunderball (1965)
Pro mě jedna z nejslabších Bondovek.... pořád jen samé potápění a cachtání v moři... žádné Martini, ani pořádná autohonička...
Záhada hlavolamu (1993)
Ano ano, pánové... asi nějak takto by vypadal svět bez žen :) I přesto ale 4****
Setkání v červenci (1978)
Vždycky jsem Daniele Kolářové záviděla role s Hanzlíkem, ale čím jsem starší, tím víc mě baví tenhle románek s Kaiserem...
Náhrdelník (1992) (seriál)
Jako milovník secesního umění a daného období oceňuji výpravnost a kostýmní zpracování. Jinak se nemůžu zbavit dojmu, že se seriál snaží vyrovnat předchůdcům Sňatků z rozumu a Zlé krvi... A určitě na škodu je i obsazení německých herců.
Jménem krále (2009)
No... není to Covington Cross, není to ani V erbu lvice nebo Poslední propadne peklu. Snahu o natočení výpravné sondy do běžného středověkého života zachraňuje hlavně obsazení. Vondruškovy romány by zadloužily produkci HBO, ale buďme rádi alespoň za toto.
Dešťová víla (2010)
Na pohádky tohoto ražení nemám bohužel dostatek důvtipu. A že se do toho zaangažoval Státní fond české kinematografie je mně záhadou...
Ducháček to zařídí (1938)
"Láska je krásná věc, ale jak to leze do peněz, je lépe býti člověku samotnému."