Recenze (734)
Zabiják Joe (2011)
Obetoval som 30 minut mojho zivota. Videl dom zaciatok a uplny zaver. Aj to bolo vela. Hirsh je moj oblubeny herec, blaznive, psycho filmy mam rad. Ale toto nieeee.
Ostrov samoty (2005)
Daniel ako vzdy super, jeho dcera chutne dievcatko. Ale inak nic svatoborne.
Rebelka (2012)
uz davno ma animak nebavil ako tento
Green Lantern (2011)
pacilo sa mi stvarnenie zla Parallax. Inak priemerny film tohot zanru.
J. Edgar (2011)
Leo nikdy nesklame
Slunce, seno, erotika (1991)
prosim uz nieeeeee
Slunce, seno, jahody (1983)
celau trilogiu viac menej nemozem. ALe na tejto sa dalo este zasmiat!!! Tento druh komediii ale vsak nie je pre mna!!! Zdenek to neskor vysperkoval Kamenakmi, to uz som grcal
Kim Novaková se v Genezaretském jezeře nikdy nekoupala (2005)
ale zaver ma vcelku dostal
Koupili jsme ZOO (2011)
bavilo ma to viac ako podobny film Deti moje
Je třeba zabít Bona (2011)
Fakt som sa nenudil.....