Oblíbené seriály (7)
Vikingové (2013)
Kobra 11 (1996)
Tento seriál sleduji již od dětství a stále ho mám rád, ale to nadšení z něj už upadlo. Zápletky jsou u některých dílů jednoznačně na 4 hvězdy, ale nějaké však pouze na 1 hvězdu. Semir Gerkhan byl vždycky pro mě společně s jeho parťáky, tak trochu i hrdina, kterým je dodnes. Pokud jde o akci, která je ve většině případů skvělá. Tak u některých dílů, zejména u těch nových je i dost přehnaná a to seriálu v celku škodí. Pokud jde o herecké obsazení, tak nemohu nic vytknout, všichni hrají skvěle až na pár výjimek. 60%
Teorie velkého třesku (2007)
Tak letos skončil můj nejoblíbenější sitcom a já z celkového hodnocení ubírám 1 hvězdu. Poslední 4 série už mě tolik nebavily. 85%
Spartakus (2010)
Živí mrtví (2010)
Pravěk útočí (2007)
Strašná blbost, která mě však kdysi velmi bavila. A to hlavně díky dinosaurům a cestování v čase. Je to spíš na (5/10), ale kvůli tomu jak jsem to v dětství hltal dám o kus větší hodnocení. 60%