Recenze (72)
Animální přitažlivost (2001)
průměrná romantika, kde se z toho, kdo je jako potenciální přítel naprosto vyloučen stane ten "pravý"....
Polární expres (2004)
Není to zrovna film,který bych musela vidět více než jednou, ale musím uznat že pro malé diváky to je supr - konečně něco, kde se nestřílí a nezabijí, kde vše dopadne dobře a kde existuje nějaká ta naděje...
Madagaskar (2005)
Něco tomu chybí, ačkoli jsem se i zasmála neni to "skvost", který by někdo, pokud by to neviděl, postrádal. Jedna "geniální" věc tam je - tj. dabing (konkrétně myslím Morisse - jestli se tak jmenoval ten malej lemur) - přízvuk je dokonalej...
Zlomené květiny (2005)
Popravdě řečeno, na tento film jsem do kina šla z části kvůli dobrému hodnocení, ale po zhlédnutí to pro mě bylo spíše zklamání. Přestárlý Don Juan se zprvu možná zdál zajímavý (alespoň jako námět), ale zpracování - nic moc, ačkoli mám ráda filmy Jima Jarmusche, na tomhle mi něco chybělo - něco podstatného.....
Prokletí žlutozeleného škorpióna (2001)
Nebýt Helen Hunt film by něco ztratil....ačkoli Woody je dokonalý vždy :)
Šest v tom (1997) (seriál)
...přesně o TOM život je, o vztazích a problémům s nimi souvisejících... jinak řečeno, moc hezký a trochu moc hořký, ale co, život taky neni med...
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
To je tak uhozený až je to úchvatný...jak Nilesův humor tak uječená Fren..a navíc rozkošnej pan Schefield :)
Philadelphia (1993)
troufám si říct, že to je dokonalý, dojemný příběh...
Medvědí bratři (2003)
Od tohoto filmu jsem moc nečekala, když jsem byla nucena to zhlédnout, mile mě to překvapilo. Krásný a dojemný příběh o vztazích mezi "bratry"spolu s příjemnou hudbou je skvělá kombinace, ne jen pro malé diváky, je to jeden z mála nových filmů, na které se nemusíte bát vzít děti, protože zde nehrozí žádné násilnosti ani zbraně. "Klasické" provedení animovaného filmu možná není tak poutavé jako např. u Nema, ale i tak to stojí za to =)
Kosmetička a zvíře (1997)
Fran Drescher zřejmě stále hraje "chůvu" bohatých pánů...ale nebyla to tak strašná nuda, jak jsem podle názvu čekala...