Recenze (187)
Zrůdy (1932)
Excelentní horor, jdoucí proti tehdejšímu a bohužel i současnému trendu, opovrhováním fyzicky postižených lidí. Snímek se tak snaží přesvědčit diváka o nesmyslnosti strachu z takto postižených jedinců. Zrůdy jsou ukryty v nás samých, často přitažlivých lidech. Snímek je tak sociologickým výchovným opusem.
Dracula (1931)
Kultovní Bela v kultovním filmu o kultovní postavě.
Poslední skaut (1991)
Nej, nej, nej hláškoidní biják pro opravdový chlapy!!! Znáte noir filmy s Humphreym? Tak tohle je jejich nejlepší derivát v 80./90. letech. Jen přibilo víc akce, kulek a s nimi řízných slovíček!
Narušení (1999)
Skutečně kvalitní snímek, který otevřeně odhaluje herecký talent ústřední dvojice. O čem ten film je? O tom jak je život zkurvenej a jaký svině jsou lidi. Člověk se nedokáže ubránit vzpomínce na Formanův Přelet nad kukaččím hnízdem.
Kdo chce zabít Jessii? (1966)
Revoluční, originální, dokonalé!!! Takhle se točí komedie :-)
Slavík a růže (1967)
Výborná předloha a excelentní zpracování. Nyní se jen ponořit do vlastní fantazie a nechat se unášet všemi našemi sny.
Kočičí lidé (1942)
Mám rád, když film mnohem víc pracuje s psychologickým strachem a napětím než s pompézními efekty. Nakonec není strach z toho, že něco může přejít z možnosti do uskutečnění to nejreálnější nebezpečí? Myšlenka toho, že největší nebezpečí a zrůdy se ukrývají v nás samých je stará a pravdivá jak lidstvo samo. Ve finále se dá řící, že Vetřelece, kultovní hororové monstrum, by bez člověka nebyl ničím. Vetřelec doslova pochází z nás.
Oskar (1967)
Bravo! Bravo! Bravo! Neexistuje role, která by de Funesovi sedla lépe než tato. Zavřete lva do klece a on ji naplní svým řevem a všichni oněmí úžasem!!!
Anglický pacient (1996)
Je velmi málo filmů, které v sobě obsahují, alespoň zlomek komplikovanosti lidského života, se všemi jeho krásami i bolesti.
Pán času (2005) (seriál)
Doctor Who? Jeden z mála seriálu, který má vše co dobré dílo mít má. Humor, promyšlený děj, charismatické hrdiny a sonický šroubovák :-)