Recenze (85)
Pan Magor (1997)
Jedna z nejdebilnějších a nejtrapnějších komedií vůbec, to i klub sráčů byl lepší! Vyhýbejte se obloukem týhle prasárně!
Batman a Robin (1997)
Arnie je k smíchu a Clooney ještě víc, jediný film od Schumachera, kterej je opravdu hroznej.
Policejní akademie 6: Město v obležení (1989)
Nejhorší díl celé série
Corky Romano - Noční můra mafie (2001)
Chriss Kattan a ty jeho ksichty jsou dobrý, pár scén ve filmu mě fakt rozesmálo a celej film jsem se ani nenudil takže takovej slabej průměr.
Catwoman (2004)
Na můj vkus už je tu trochu přesuperhrdinováno a je to horší a horší, na kočičí ženu jsem se koukal do konce jen proto, abych zjistil kolik minioblečků si na sebe Halle Berry oblíkne, protože v tom černým kostýmu byla dost rajcovní.
Holky to chtěj taky 2 (2004)
Jednička se ještě dala omluvit jako snaha němců udělat svůj ,,prcičkovský'' film pro mladé, ale je mi záhadou, proč se natočilo tahle debilita. No aspon že se dalo koukat na ty holky a Diana Amft je pěknej kus ženský, kvůli který to stojí za zhlédnutí, ale to je sakra málo na úspěch filmu.
Ostrov Dr. Moreau (1996)
Pořádná sračka, která svojí trapností donutí k dlouhýmu smíchu.
Critters 3 (1991)
První dva díly byli bezchybný, ale tohle mě docela nudilo, nebyl v tom žádnej nápad.
Kdopak to mluví 3 (1993)
Vytratilo se tu to co bavilo na předešlých dvou filmech, jedna hvězda za Kirstie.
Účastníci zájezdu (2006)
Vůbec ne špatná komedie na kterou se příjemně kouká po celou dobu, akorát by se tvtipných scén a vůbec vtipu do tohoto filmu vešlo podle mě mnohem, mnohem víc. Film o ,,obyčejných'' českých lidičkách na zájezdu u moře se přece může obrovsky využít k vytvoření celé řady vtipných momentů. No ale i tak to byla slušná zábava v normě. Nic nebylo přehnané, stupidní a ani absurdní. A celkem příjemná hudba. Dva největší borci: Karel a Karel