Recenze (4 215)
Příběhy ze záhrobí (1993) (seriál)
O něco slabší (a nebo přinejmenším rozhodně méně "nostalgičtější") než Bojíte se tmy?...
Bob a Margaret (1998) (seriál)
Pro dospělé? Možná trochu jo, no já jsem si to klidně dával i jako hyperaktivní výrostek...
Detektiv myšák (1981) (seriál)
Británie byla na animované seriály vždy trochu sušší než její americký protějšek, ale tohle byla celkem sranda...
Hrabě Káčula (1988) (seriál)
Strašidelné, vtipné, milé, zábavné!
Cadillacs and Dinosaurs (1993) (seriál)
Wow, jeden z největších klenotů americké animované historie ;-).
Kačer Kabrňák (1991) (seriál)
Příběhy rádobydrsného kačera nebyly ani tak zábavné, jako spíše zajímavé, a to mi v dětství stačilo...
Lumpíci (1991) (seriál)
Jooo, tak tohle bylo vážně drsné!!!
Animáci (1993) (seriál)
Půl bodíka přidám čistě z nostalgie, jinak to ale nebylo nic moc. Jen to vždy zabavilo svou šílenou ztřeštěností, a vyšumělo do prázdna...
Celebrity Deathmatch (1998) (seriál)
Celkem dobrý nápad MTV, ale ukončil bych to po pár dílech, protože poněkolikaté je to neskutečná nuda...
Doug (1991) (seriál)
Velmi dobrý, zábavný seriál pro odrostlejší diváky se sympatickým "hrdinou".