Recenze (103)
Zásilka (2005)
Zajímavý nápad, který nebyl úplně využit a animace, která by mohla být mnohem lepší. Toť můj názor.
Fifty Percent Grey (2001)
Zajímavý nápad - do takového pekla bych tedy nechtěla...
Geriho hra (1997)
Kraťoučký film s velmi hezkou grafikou a milým dědečkem hrajícím proti sobě je na tehdejší dobu vynikající. Dnes sice pokročila animace mílovými kroky, ale oscar je tady zasloužený. Pixar vždy produkoval kvalitní práce a snad tomu bude i nadále (s přispěním českých kolegů ).
Jason X (2001)
Božínku, v tomhle že hrál Cronenberg???!!No...za zmínku stojí snad jen dvě nadržené slečný toužící po předmanželském sexu umlácené ve spacáku :-D.
Šíleně smutná princezna (1968)
Nevím, jesli je to Vondráčkovou, kterou nemám ráda, ale tato pohádka se mi nikdy nelíbila a nepředpokládám, že se mi někdy líbit bude. Prostě mi to nesedlo, nic víc za tím nehledejte.
Oko (2002)
Napinavé, ale určitě né děsivé. V mnoha ohledech mi to připomnělo 6.smysl, ale ten je pro mě stále hraje prim. Asi nejděsivější scéna byla ta ve výtahu - jinak jsem se skoro vůbec nebála a to je fakt, který mě dost zklamal. Nutno říct, že americký Kruh je jako horor povedenější, ale Oko má také velmi zajímavé téma. Hodnotím však nadprůměrně - atmosféra filmu a zachycení vnímání hrdinky, která najednou nikam nepatří se mi líbilo. Filmy by se ale neměl snažit za každou cenu lekat a děsit - mohl se spíše orientovat na to psychologické téma. Hvězdičku navíc rapidně ubral konec filmu - přišlo mi to trochu jako Deus ex machina....ale aspoň to bylo efektní :-) Od tohoto filmu zkrátka nečekejte mnoho, ale o slátaninu určitě nejde.
3-iron (2004)
Film, který by lpro mě jako pohlazení po duši. Doporučuju těm, kteří hledají něco nového, něco neukecaného (hrdinové často mlčí, a to není vůbec na škodu), protože scény jsou natočeny takovým způsobem, že slova nejsou potřeba. Řekla bych, že 3-iron je svým způsobem poetická meditace, která se mi velmi líbila. Více takových!
Řidič vysokozdvižného vozíku Klaus (2000)
Geniální, nemám sice s vysokozdvižnými vozíky nic společného, ale tohle musím ocenit. Něco podobného by měli natočit i pro naše BOZP, kterým procházím každoročně, a nic si z něho nepamatuju, protože je úděsně nudné :-//
Silent City, The (2006)
Souhlasím se Stegrem, vypadalo to jako intro k nějaké depresivní střílečce...velmi krátké, působí to trochu okleštěně. Zajímala by mě delší verze :-)
Pingu (1990) (seriál)
Tento večerníček mě vždycky pobavil. Už proto, že je jiný, než ty z české produkce (a to mám Smetanu a Milera ráda) a taky je správně úleťácky vtipný.