Recenze (13)
Klikař Charlie (2007)
Průměrná romantická komedie. Narozdíl od některých podobných filmů jsem se i docela zasmál a vůbec jsem se nenudil. Pozitivní hlavně je, že film neskončil klasicky trapným happyendem.
Ratatouille (2007)
Hezky zpracovaná animovaná komedie s vynikajícím námětem a jakousi jiskrou. I když nemám rád krysy a všelijakou podobnou „havěť“ postavu Remyho jsem si oblíbil na první pohled. Musím říct, že mistři od Pixaru odvedli zase kus práce a těším se na další jejich práci.
Klub rváčů (1999)
Hodně povedený "psycho" snímek s výborným koncem. Čtyři hvězdičky naprosto zaslouženě.
Roming (2007)
NE! Převeliká škoda peněz, tenhle film neměl spatřit světlo světa. Naprosto nudná báchorka u které ztratíte 105 minut svého času. Raději sáhněte po něčem jiném
Tunel smrti (2005)
Na tenhle film jsem vydržel se dívat něco okolo půl hodiny a musel jsem odejít, protože nic tak hrozného z německé produkce jsem nikdy neviděl.
Sin City - město hříchu (2005)
Měl jsem tu možnost číst předlohu k filmu a jsem s ním velmi spokojen. Je to možná tím že se na tom podílel i Frank Miller a některé scény sám prodlužoval. Na tomhle filmu se mi asi nejvíce zalíbilo grafické zpracování, které je opravu pastvou pro oko.
Čtyři pokoje (1995)
Poslední povídka je skvělá. Napínavá že si u ní budete možná i kousat nehty a kdo jí má za lubem? Tarantino je opravdu třída jak po režisérské tak i po herecké stránce.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Naprosto úžasné! Kult mezi kulty. Jen by mě zajímalo jak by asi vypadlo hodnocení bez českého dabingu, ten totiž „trpaslíkovi“ dodává tu správnou razanci a kvalitu.
Přátelé (1994) (seriál)
Pro mě jednička mezi seriály. Některé díly jsem viděl víc než jednou a stále jsem se smál, který jiný seriál vám tohle dá? Není jich mnoho!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
V některých seriálech chybí návaznost, to ovšem neplatí u HIMYM. Vždy se vrátí ke starším problémům a nabídnou divákovi objasnění. Opravdu velmi vtipné, skoro jako „Friends.“ P.S. Barneyho si musím opravdu každý oblíbit a jeho slavné Legen… wait for it …dary