Recenze (45)
Rivalové navždy - bitva o tenisky (2015) (TV film)
Taktné spracovanie celoživotného súperenia dvoch bratov, ktoré vás vtiahne nielen do deja, ale chtiac-nechtiac aj do fandenia jednej či druhej značke.
Rivalové (2013)
Veľmi príjemná pozeračka vhodná aj pre laikov. Dôstojný hold obom pilotom, ako aj celému svetu Formule 1.
Velký závod (2013)
Mám rada motivačné filmy. Filmy, kde hlavný hrdina v 40-ke odhodí konvencie a rozhodne sa splnit si svoj sen. Do tejto kategórie radím Americkú krásu, Waltra Mittyho a aj tento film. Pravda, táto francúzska komédia nie je tak našlapaná, ako jej US kolegovia, má pomalšie tempo, jednoduchý a predvídateľný dej. ALE má tiež ľudské teplo, sympatických predstaviteľov a krásne zábery francúzskej krajiny. Takže ten, kto má rád šport, cestopisy a rád sa na svet pozerá z pozitívnej stránky, si tých 98 minút určite užije.
Final Cut - Dámy a pánové (2012)
Naprostá lahoda a povinnosť každého filmového fanúšika.
Sucker Punch (2011)
Škoda, malo to potenciál. Po skončení filmu ale zistíte, že okrem sledu výbuchov a pár dobrých cover verzií, Vám z filmu žiadny ďalší dojem nezostane. Ešte raz škoda...
Psi (1979)
Psychothriller, ktorý na mňa svojho času zapôsobil dosť silne, pretože som milovník psov. Teraz som ho v rámci reprízi na ČT videla opäť a musím povedať, že stále fungoval...
Inspektor se vrací (2015) (TV film)
Neviem sa rozhodnúť medzi 3 a 4 hviezdičkami. Malo to pôsobivú atmosféru, príjemnú hudbu a dobré obsadenie. Ale... bol veľmi silne cítit divadelný základ. Než o detektívku sa skôr jednalo o komornú konverzačku s veľmi silným sociálnym základom. Na mňa mierne uťahané a patetické... ale napriek tomu ma ten koniec dostal... Veď hovorím, neviem sa rozhodnúť....
Wallander (2008) (seriál)
Musím sa priznať, že napriek vysokému hodnoteniu ostatných, to na mňa to nejak nefungovalo. Priemerná detektívka, slabé tempo, jednotlivé diely sú jeden ako druhý. Kenneth sa snažil upriamiť pozornosť na seba, ale zároveň to sám nedokázal utiahnuť. Po dopozeraní nezanechal žiadny diel hlbšiu stopu...
Vražda (2007) (seriál)
Jeden z mojich najobľúbenejších seriálov. "Obyčajná" hlavná hrdinka, ktorá sa "len" snaží dobre urobiť svoju prácu. Poctivá filmárčina, poctivé výkony a poctivý výsledok.
Most (2011) (seriál)
Prvá liga, to najlepšie, čo Škandinávia (spolu s Miléniom a Zločinom) ponúka. Na mňa občas až moc okázalé vraždy, ale inak nič, čo by sa dalo vytknúť.