Recenze (1 469)
Severní vody - Ďáblové země (2021) (epizoda)
A tady se nám to láme a děj nám začíná lagovat... i když scéna s medvědem je dost dobrá (bohužel celkem neoriginální).
Severní vody - Člověk člověku vlkem (2021) (epizoda)
Ještě pořád hnusné... jak dlouho to může ještě vydržet. Výborně zahrané.
Severní vody - My lidé jsme ubohá stvoření (2021) (epizoda)
A přehlídka odpornosti pokračuje dál... z některých scén s Colin je mi až fyzicky hnusně! Bravo!
Severní vody - Ejhle, člověk (2021) (epizoda)
První díl naprostá pecka! Hnus a odpornost staré doby, krásně odporný Colin Farell. Už dlouho jsem neviděl tak krásně zahraný hnus!
Trojí život (2018) (TV film)
Na tenké hranici mezi Odpadem! a jednou hvězdou. Křečovitá a trapná taškařice. Není to vůbec zábavné ale trapné až na půdu. Hlavní hrdina předstírající zbytnělé ego je přímo esencí trapnosti. Odporný hnus!
Vyšehrad: Seryjál (2021)
Občas celkem vtipný hlášky. Lavi!
Není čas zemřít (2021)
Velkolepá nuda! Utopené obrovské peníze, za které dostanete jenom 100x vymáchaný pytlík čaje 007... samozřejmě ve zcela nové, genderově a rasově vyvážené podobě! Tamtamy nekecaly, že nový 007 bude černošská lezba, pecka! Tak to si už fakt můžete nechat, vidět Bonda brečet jsem fakt nechtěl... tak v příštím díle by mohl obživnout a MI5 by ho poslala na mateřskou. Vidět Bonda žehlit a přebalovat fakt nechci! Malek je docela dobrej, ale nedostal moc prostoru... celkově podprůměr a škoda vyhozených peněz, Craig jednoznačně prokaučoval čas, kdy měl odejít....
Poslední noc v Soho (2021)
Maximálně lehký nadprůměr... moc povedená kamera a hudba, to je tak všechno. Subjektivně velmi nesympatické obsazení a herecké výkony nic moc, také logika strádala zbytečně moc. Horor se nekonal, spíše nudná záležitost. Ve finále velmi jednoduchý příběh - jednoznačně zklamání. Nutno uznat že si dost vyhrály s exteriérama. Otřesně přehrávající a šišlající pipina v hlavní roli, to bylo opravdu utrpení... no a ta holka s očima za ušima, to je taky pecka. :(
Nadace - Skok (2021) (epizoda)
Tak to je opravdu čistý Odpad! otřesný hnus! zase jenom kecy kecy kecy... na to se nedá koukat, čistý aktivismus, odporná záležitost :(
Nadace - První krize (2021) (epizoda)
Tak konečně se trochu něco děje, ale i tak je to velmi velmi slabé. Kdo by čekal nějakou akci nebo hody pro vesmírné nadšence, tak se stejně nedočká. Když už to začne vypadat jako, že se bude něco dít, tak to v další chvíli zabijou zase nekonečným žvaněním a ublíženými výrazy, které mají asi představovat nějaké emoce... rýsuje se nám tady kvalitní soutěžící o Propadák roku!