Recenze (1 470)
Tiché místo: Část II (2020)
Horší než jednička. Je to nuda koukat na stejný ksichty. Emzáci taky moc chytrosti nepobrali a jdou celkem jednoduše zabít, tak nechápu, že se s tím nevypořádá celkem hladce US armáda? Asi jsou všichni někde na misích, tak se s tím vidláci musí poradit sami. Zase kopec nesmyslů, ale na to už jsem zvyklej... ještě že je na ovladači FF a dá se to přetáčet....
Tiché místo (2018)
Průměrná záležitost se spoustou nelogičností a nesmyslů. Jednou koukatelné.
Kosmický hřích (2021)
SPOILER ALERT: Tak to byl fakt masakr! Kam až to ten Bruce dopracoval... otřes! Film pro diváky po kompletní lobotomii, dost často jsem učurával smíchy, hlavně když "střílel" Bruce tím koštětem natřeným na černo nebo ta holka s kovovejma prsama, střílela tím třímetrovým pometlem který vážilo asi půlkilo, ale vypadalo jako kanon z tanku :) to byla fakt prdel neskutečná, ty průlety kosmickým prostorem s helmou z 3D tiskárny se štítem domalovaným ve filmu v 3D malování z Windows... no ha ha ha! Mimozemšťan vydrží neskutečně moc a pak je "zastřelen" 3 ranama z kuličkovky ve tvaru Glocka a doražen malým žabikuchem... vrchol celého filmu! WOW!
Anne Boleyn (2021) (seriál)
Naprosto peckový seriál ze současného Severního Lesotha, které se jenom na oko tváří jako viktoriánská Anglie! Prostě za každým bukem hulibrk! Pecka!
Pobřeží moskytů - Elvis, Ježíš, Coca-Cola (2021) (epizoda)
Tak nejlepší je ten zabiják, má mé sympatie a pevně věřím, že ukončí to trápení a zakázku už konečně VYŘÍDÍ!!!
Pobřeží moskytů - Calaca (2021) (epizoda)
Opět naprostá tragedie a 100x převařený pytlík čaje...! O ničem!
Pobřeží moskytů - Laminované sklo (2021) (epizoda)
Tak na to už se fakt nedá koukat... vata, vata, vata a .... zase vata! Hnus!
The Djinn (2021)
Tak není to ani pecka, ale ani propadák. Obzvlášť ke konci pár pěkných digitálních triků. Jinak spíše průměrná záležitost, která se rychle vykouří z hlavy.
Pěreval Ďatlova (2020) (seriál)
Zatím první díl a velká pecka! Rusové umí když chtějí. Už se těším na další díly. Děkuji za titulky k prvnímu dílu. Super!
Falcon a Winter Soldier - Power Broker (2021) (epizoda)
Trochu lepší díl, ale pořád nic moc.