Recenze (1 459)
Cena lidské duše (2017)
Na hranici mezi Odpadem! a jednou hvězdou... Cage se už ani neobtěžuje hrát a zbytek je tam jako stafáž do počtu... jinak přehlídka neskutečných blbostí a vycucanin z prstu u nohy... otřesné provedení na hranici amatérského videa. Zřejmě ročníková práce nějakého studenta? Všechno to pak zabil český dabing velmi slabé úrovně s naprosto odporným a ultran-nesympatickým hlasem toho mladého fracka = totální shit!
Dogman (2018)
Maximálně jedna hvězdička za tu přehlídku "tykváčů", naprosto bez děje, žádné herecké výkony se také nekonají... přehlídka hnusnejch, nosatejch pitomců s IQ tykve...permanentně sfetovanejch, kradoucích, pomatenejch.... no prostě jih Itálie nebo Chánov - vyjde to nastejno. Koukám na ty hodnocení, no prostě hype jako prase! Škoda peněz za lístek do kina.
Stíny mezi námi (2018)
55 varianta Stmívání.... no fuj... a ta superhnusná blbka Bella Thorne - no to byla pěkně hnusná příšerka :( (nenašel jsem blijící smajlík)
Possum (2018)
Hodně blízko Odpadu!, jedna hvězda za nápad s loutkou, jinak nuda a šeď. Zdá-lo by se že hlavní osoba má bohatý vnitřní život, ale stačilo by řádně medikovat a zařadil by se mezi většinovou společnost. NUDA!
Predátor: Evoluce (2018)
Jedna hvězda za to, že je to vůbec predátor... ale zbytek, to už je jenom sračka, čím dál tím větší, bohužel... čaj s fuseklí, vyvařenej už po stopadesátý...
American Horror Story - Druhé ráno (2018) (epizoda)
Příběh totálně o hovně, uplný nesmysly tam melou a dějově to nemá ani hlavu ani patu... naprostý blbosti, prakticky nekoukatelný, Odpad! jako vyšitej :(
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Ukrutná nuda... nekonečný kolovrátek obstarožního cirkusového artisty, provádějící zbytečné kejkle za záchranu světa (zase). Už mu hrabe z těch nekonečných zástupů teroristů, agentů, rajcovních cour, zneškodněných bomb, atomových bomb, plynových bomb, bomb s bilologickejma zbraněma a dalších bomb (co jich abeceda má).... ty vole to už není ani vtipný! :( No prostě zábava pro lidi s půlkou mozku... (jedna hvězda za Rebeccu, ta se fakt povedla)
American Horror Story - Konec (2018) (epizoda)
Jedna hvězda pouze z nostalgie, skoro se to nedalo vydržet - takovejch blbostí jsem dlouho neviděl tolik pohromadě. Skoro se to blížilo Odpadu!.
Castle Rock - Henry Deaver (2018) (epizoda)
Almost The Trash!, boring!
Zajatci času (2017)
Vynikající nápad, bohužel v otřesném provedení. Jedna hvězda za nápad, jinak je to totální pytel hoven! Nevím kde sehnali ty naprosto otřesný a totálně nesympatický herce - neherce. Obzvláště ten malej tlustej retard, to je hnus. A jak furt kvičej, objímaj se a utěšujou se jaké je to hrozné.... bože můj, jsem se těšil že umřou a ono prd...