Recenze (1 459)
Jeden musí z kola ven (2011)
Plný počet! Film je super, jen se u toho musí spíš přemejšlet, než jenom civět a chroupat popkorn, jako u akčních filmů. Velice pěkně a do detailu udělané. Fantastické reálie, exteriéry i interiéry. Napětí až do konce, naprosto vynikající Gary Oldman. Fakt naprosto parádní, i s tou tečkou (pod okem) Colina Firtha na konec! Nedoporučuji mladším ročníkům, mohli by se dost nudit.
Ztracen ve vesmíru (2011)
Tak to se mi líbilo mnohem víc než Vesmírná odysea! Hlavně druhá polovina a konec je naprosto SUPER! Skoro tak dobré jako Stalker nebo Solaris! Překvapení, bomba! Jsem po dlouhé době opravdu nadšen!
Ďáblův dvojník (2011)
wow! tak to se mi líbilo, Dominic Cooper - klobouk dolů, moc pěkný herecký koncert! akorát Saddám byl celkem slabej, hodnej stařík, co vypadal ve filmu jako hodnej strejda Brežněv :) Velmi šťavnaté, barevné a sexy!
Počátek (2010)
Moc se mi to líbilo! (obzvlášť na podruhé!)
Donnie Darko (2001)
Bomba film! Klobouk dolů! Must see, pro každého fandu... Dokonce tam zazní i dobové fláky (rok 1988) včetně starých dobrých Joy Division! :) Škoda, že neměl tvůrce současné trikové možnosti, to už bychom teprve padli na zadek!
Drive (2011)
Vynikající hudba, špičková kamera a zvuk. Překvapivé zvraty, i ta krev tam je. IA taky láska k hloupoučké pipce :) Mňam, mňam!
Kůže, kterou nosím (2011)
Výborné, velmi zajímavá variace na zločin a trest! vynikající herecké výkony, moc se mi to líbilo. Konečně po dlouhé době film, o kterém se dám ještě nějakou dobu přemýšlet, to se dneska moc často nevidí...! Dávám maximální nálož!
Viděl jsem ďábla (2010)
Parádní jízda v korejském stylu! Nic pro citlivky, hodně násilí a napínavý až do konce. Je vidět že v asii je jiný pohled na svět a život tam nemá až takovou cenu. Oproti US nebo EU filmům je to fakt jízda! Doporučuji také "Oldboy" a trilogii o pomstě!
Stalker (1979)
Film který vzbuzuje po shlednutí mnoho otázek, podmanivé zasněné scény s minimalistickou hudbou. Občas trochu nepochopitelné, až cizí. Takové filmy se už dnes netočí. Ještě tak někde sehnat Zkoušku pilota Pirxe a původní Solaris (i když i ten novější s Cloonym byl hodně dobrý!
Neznámý (2011)
Wow, v té bídě, co panuje v kinech se nebojím tomu dát plný počet! Žánrová klasika zcela na úrovni série s Bournem apod.. Liam hraje jak o život a Diane Kruger je také skvělá. Volám BRAVO! Moc se mi to líbilo a ani chvilku jsem se nenudil! napínavá atmosféra a zajímavý zvrat na konci. Vřele doporučuji! A Bruno Ganz jako třešnička na dortu!