Recenze (1 459)
Love, Death & Robots - Zakázané ovoce (2021) (epizoda)
Dost dobré.
Rytíři spravedlnosti (2020)
To se mi hodně líbilo. Dramo-komedie s přesahem. A sympatickej MM.
Come True (2020)
PECKA! Tak to hodnotím velmi pozitivně, dlouho jsem neviděl tak zajímavej film, perfektní atmosférické obrazy a hodně dobrá hudba... maličko to zabil konec, ale i tak velmi velmi dobré!
Chlast (2020)
Tak to se mi hodně líbilo. Skvělá režie i herecké výkony! Super.
Mosul (2019)
Tak tohle se mi dost líbilo... něco jako Black Hawk Down. Docela dobrý, nejvíc prima jsou ty reálný exteriéry, špína a ručníkáři kam se podíváš... a občas přiletí kulka odněkud.... super!
Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
Moje srdeční záležitost... moc se mi to líbilo...
K jezeru - Epizoda 1 (2019) (epizoda)
Wow! Super Walking Dead from Moscow!
Ronnie Wood: Někdo tam nahoře mě má rád (2019)
Stojí za to vidět!
Daman akeseo guhasoseo (2020)
Takhle má vypadat akční film! Excelentní záležitost! Wow!
Amulet (2020)
Tak to bylo docela dost dobrý! Hlavně konec a odhalení kdo je kdo... zajímavý, i když na mě možná moc ulit... :)