Recenze (670)
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Vsetko to padlo na scenari. A trocha ma sklamala aj forma aku si Oliver Stone zvolil.
Džúni kokuki (2002) (seriál)
Tak mam za sebou 13 casti a musim povedat, ze konecne som natrafil na konkurenta k Serei No Moribito. Zaciatok bol velmi tazky a po par castiach by som viac ako 2/5 nedal, ale postupne sa zacali odhalovat kluce k pochopeniu deja a tak sa clovek velmi lahko necha zviest uzasnym svetom. Som zvedavy co bude nasledovat teraz, ale dufam, ze moje nadsenie neopadne. :)
Kód 46 (2003)
Velmi som sa tesil na "Code 46" pretoze bol kvalitou prirovnavany k paradicke zanru sci-fi menom Gattaca. No vsak nestalo sa. Predovsetkym zavazilo to, ze samotny pribeh bol velmi slaby a posobil skor akoby taka mala epizodka ktora sa mimochodom stala vo vytvorenom svete buducnosti, ktory je jemne poodhalovany len tak na pozadi. No a mne to vobec nestacilo. Dalsim minusom, ale skor subjektivnym bola pre mna Samantha Morton, na ktorej ma vyrusoval chlapcensky vzhlad.
Batman - Gothamský rytíř (2008)
Zaujimave spracovanie.
Futurama: Milion a jedno chapadlo (2008) (video kompilace)
Velke sklamanie v porovnani so serialom!
Iron Man 2 (2010)
Dejovo slabsie ako jednicka, ale akcne sceny podane este efektnejsie! :D ...A Mr. Rourke bol urcite prinosom.
Stíhači, na start! (1976)
Letecke sceny boli naozaj dobre zvladnute a zaujimave, Malcolm McDowell bol vynikajuci, no to je tak vsetko co nadchlo....film ma skor sklamal.
Strážce (2006)
Mohlo ist o pocin za 4 hviezdicky...no scenaristi sa rozhodli, ze 2 postacia!
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Vizualny orgazmus, na ktory som nahodou natrafil na svedskej SVT1 mi doslova vyrazil dych! Musim si to pozriet este raz.
Útěk k legiím (2005) (pořad)
Pre mna bol najvacsim tahakom serialu nizky tvrdas v podani serzanta. Bear bol dost v uzadi, ale dokument ponukol zaujimavy pohlad do legii formou takej mini reality-show.