Recenze (23)
Králové hor (2015)
Nádhera!
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Tohle je "my guilty pleasure"
Kde jsi? (2007) (TV film)
Mysteriózní? V jakém smyslu? Na béčkový film celkem povedené, i když ten konec trochu pokulhává.
Pohotovost Miami (2010) (seriál)
Nejsem moc na seriály z lékařského prostředí, ale tenhle mě opravdu zaujal. Sice ne moc známí herci, ale sympatické postavy... Líbí se mi to.
Uzavřený případ (2005) (seriál)
Brenda rocks!!!!
Styled to Rock (2012) (pořad)
Pro mě trochu jiná reality show, celkem povedené...
Experiment strachu (2008) (TV film)
Celkem povedené na TV film, ale toho kdo to přeložil jako "Experiment strachu" bych nakopala někam... Dyť to je spoiler jak cyp...
Vegas, Baby! (2011)
NATHAN!!!!
Před úsvitem (1995)
Mily film plny povidani. Az bych si prala, abych jednou taky takhle nekoho potkala ve vlaku..
Pocahontas 2: Cesta domů (1998)
Ne, ne ne... Nevytykam nic animaci nebo pisnickam, ale jako diteti mi to totalne zkazilo prvni dil. Kez by tohle nikdy nevzniklo.