Recenze (665)
Tahle země není pro starý (2007)
Nekompromisní chladnokrevný zabiják s pistolí na jatka a tlumičem na brokovnici velkým jak kanón... = 4* jasný :-))
Tajná dohoda (2008)
Film hodně připomínájící "Krvavou pomstu" s Lundgrenem až na to, že todle je poněkud pasivnější co se akce týče a Kilmer není bohužel takový drsňák jako třeba Lundgren...
Tekken (2010)
Tendle film v sobě skrývá určitý potenciál, který je ovšem zcela nevyužit a i proto to nakonec dopadlo více méně podprůměrně.
Telefonní budka (2002)
Na pár metrech čtverečných natočit takovej pořádnej thriller ? To je umění a to se teda zatraceně cení.
Tělo na tělo (2002)
Hmm, tak todle bylo opravdu trapný. Všechno špatně. Kdyby film uváděli jako komedii a přidali pár vtipných hlášek, tak teprve potom by si zasloužil aspoň dě hvězdy :-D , ale takhle to je sotva 1* ani nevím za co ........ :-))
Temná krajina (2009)
T. Jane má rozhodně navíc a jako herec je fakt dobrej. Možná jen režijní směr není zrovna ten správnej, kterým by se měl ubírat.
Temné patro (2008)
Tak špatný to určitě nebylo. Naopak poměrně originální, temná atmosféra jak má být, ale bohužel takový pomalejší děj a nepříliš podařilý závěr. Po 45 minutách filmu už diváka nic novýho nepřekvapý a stane se z toho obyčejná chodička ve tmě s průměrnými zvuky a efekty. A lekačky v průběhu filmu téměř žádný.
Temný rytíř (2008)
Perfektní a drsný drama/ psycho od začátku do konce, akce super zpracovaný. 4* + 1* za Jokera! Todle byl jeho film.
Temný rytíř povstal (2012)
Jen krůček za Dark Knight. Rozhodoval jsem se mezi 4 - 5* ....
Terminál (2004)
Spielberg ani Hanks rozhodně nezklamali, pohodovej a zábavnej filmek.